marți, 30 iulie 2013

Colaborare: Spun Sugar Nails

Buna fetelor!

Mai intai, vreau sa va multumesc frumos pentru toate urarile de ieri, inca nu am apucat sa raspund la mesaje, nici pe blog, nici pe facebook. Va multumesc mult, mi-ati inseninat ziua!   

Acum sa trecem la provocarea de astazi. Am intarziat putin, dar sper sa fiu iertata. Intotdeauna imi ies treburile prost daca nu ma ocup din timp. 


Prima manichiura realizata cu tehnica spun sugar v-am prezentat-o aiciPe fuga am pus mana pe oje cu un singur gand - spun sugar colorat. Am vrut sa fac o trecere frumoasa de la bejul Farmasi pana la movul inchis Rimmel, ca nuante intermediare am folosit un roz pal Trendy si un mov Essence, care nu a vrut sa-si arate adevarata culoare in poze.



Tehnica mi-a pus din nou rabdarea la incercare, insa rezultatul a meritat. Data trecuta am facut mai multe linii, acum nu m-am complicat chiar la fel..dar tot pe aproape am fost. :))

Va place manichiura mea?
Eu sunt tare curioasa ce au realizat colegele mele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...