luni, 1 iulie 2013

Living in a dream full of color.. ♥

Buna fetelor!

Inainte sa va prezint visul meu plin de culoare, vreau sa va spun ca Google Reader se inchide astazi, asa ca va invit cu drag sa ma urmariti pe Bloglovin', dati click pe primul buton din dreapta sus, l-am facut roz ca sa se potriveasca cu aspectul blogului. :)


Acum sa vorbim despre culori, vise si oje.. Toate sunt pe placul nostru, nu?
In ultima vreme am inceput sa-mi indrept atentia spre manichiuri, asa ca am de gand sa va prezint cat mai multe pe blog. Vreau sa ma perfectionez, sa stiu cum sa amplasez culorile, cum sa le combin, sa invat tehnici noi.. Ce sa va mai spun, visez in culori! :))
Cand am primit setul NYX Living in a dream vi l-am aratat entuziasmata aici si am promis ca voi reveni cu mai multe poze. Intre timp v-am arat cateva din oje in diferite manichiuri postate, asa ca deja le-ati admirat pe unele din ele.
Nuantele sunt care mai de care mai frumoase, dar vi le voi arata pe rand, dupa cum sunt asezate in cutie.
In primul rand gasim nuante mate, lucioase, perfecte pentru vara.

Pe cel de-al doilea rand doar ultimele doua nuante sunt mate, restul fiind sidefate sau sclipicioase.
Hallucination e preferata mea din set, trebuie neaparat sa v-o arat inr-o alta postare.

Primele 2 nuante mate, urmatoarele doua sidefate, iar ultimele doua sclipicioase.
Penultima, Daydream, are fulgi mari de sclipici.
Stargaze arata superb peste orice alta oja, imi plac enorm efectul pe care-l creaza!

Ce nuante din set va fac cu ochiul?
Setul Living in a dream - NYX poate fi achizitionat de pe site-ul Cosme-De.com la pretul de 24$ [e la reducere acum].

Ojele vi le-am prezentat si in aceste manichiuri:
O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

O vedeti aici.

Care este oja voastra preferata [nu ma refer la aceasta postare]?
Va pup!

P.S.: Am un giveaway frumos pe pagina de facebook, click! :D

P.S.2: Romwe are mega reduceri din nou!

Romwe Summer Holiday Sale
1000 styles! Up to 70% off
Time: 07/01/2013 -07/07/2013
http://www.romwe.com/Summer-Holiday-Sale-c-219.html?blogger8/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...