joi, 18 iulie 2013

Review: Dizolvant Oversa

Buna fetelor!

Nu am mai postat de mult timp un review, asa ca astazi m-am gandit sa va vorbesc despre dizovantul pentru lacul de unghii Oversa, mai ales ca in ultima vreme va tot prezint manichiuri, iar dizolvantul sta la loc de cinste pe etajera mea.

Am cumparat dizolvantul Oversa din hypermarketul Cora, cu aproximativ 9lei. Produsul este fabricat in Germania si are 200ml.
Pe ambalaj se specifica:
<< Dizolvant lac de unghii cu ulei. Indeparteaza delicat si eficient orice lac/oja de unghii. >>


Dupa ce am citit de bine despre el, m-am gandit sa-l incerc, mai ales datorita faptului ca are ulei. Am folosit un alt dizolvant cu ulei, despre care v-am spus aici, asa ca am vrut sa vad daca sunt diferente.

Ce spun eu:
~ Sterge oja eficient, rareori trebuie sa insist.
~ In cazul ojelor cu sclipici, presarea dischetei imbinate cu dizolvant pret de cate secunde pe unghie, va rezolva problema.
~ Mirosul este destul de puternic, insa se evapora; mereu imi spal mainile si insist asupra unghiile dupa operatiunea de stergere a ojei.
~Nu stiu unde e uleiul, unghiile raman ca dupa orice alt dizolvant, nu simt ca le hraneste/protejeaza in niciun fel. Nu as putea spune ca agreseaza unghia, insa nici nu le lasa lucioase si sanatoase, sper ca intelegeti ce vreau sa spun.
~ Raportul cantitate-pret-calitate este mai mult decat satisfacator.

In concluzie, consider ca dizolvantul Oversa cu ulei merita incercat, eu sunt chiar la a doua sticla. Se gaseste si in varianta de 100ml la aproximativ 6lei, dar iesiti mai convenabil cumparand sticluta de 200ml.

L-ati incercat? Voi ce dizolvant folositi?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...