vineri, 9 august 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 13

Buna fetelor!

Am ajuns la cea de-a 13-a manichiura din cadrul colaborarii Vinerea Imbulinata. Se pare ca pentru mine 13 chiar a adus putin ghinion, avand in vedere ca nu am avut timp de editat pozele decat dimineata si astfel am intarziat putin.


Nici manichiura nu a iesit bine, mi s-au imprastiat unele buline, apoi mi-am dat cu coltul aparatului foto in unghia mica si am facut o bulina sa zboare.. :))
Ieri, gandindu-ma ce model sa aplic, m-a lovit ideea: fa un gradient, iar peste presari buline albe. Proasta idee! Nici nu va imaginati cum m-am chinuit sa curat cuticulele, sa nu stric ghearele.. Apoi nu mi-a placut cum aratau bulinele albe simple, asa ca le-am umplut.

Am folosit oja alba CR, oja turcoaz Miss Sporty si oja Essence - Miss Universe, care mi se pare minunata!
Rezultatul final e satisfacator, dar sunt constienta ca puteam mai mult. Mult mai mult!
Voi ce parere aveti, va place manichiura mea, ati purta-o?

Haideti sa vedem ce au facut scumpele mele Dee si Alexia, sunt tare curioasa si cred ca si voi la fel! :D
Va pup, sa aveti o zi racoroasa [eu deja mor de cald]!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...