luni, 12 august 2013

Review: Geluri de dus Farmasi

Buna fetelor!

Ma simt de parca nu am mai scris un review al unui produs cosmetic de...ani de zile! :)) Ei, glumesc, nu-i chiar asa, insa am cam rarit-o cu ele. Nu-i nimic, o sa  recuperez, promit! :)

Astazi vreau sa va vorbesc despre doua geluri de dus Farmasi, pe care le testez de mai bine de trei saptamani si pe care am ajuns le indragesc - gel de dus cu aroma de caise si gel de dus cu aroma de lamaie.

Descrierea de pe site:
Farmasi gel de dus de lamaie/caise cu vitamina E si glicerina. Curata delicat pielea conferindu-i un aspect matasos si proaspat.

Ce spun eu:
- Au o consistenta lichida, insa nu genul acela care curge de capul ei din recipient, sper ca intelegeti la ce ma refer. :))
- Mirosul este discret si placut. Preferatul meu este gelul de dus cu lamaie, are aroma mai puternica si mai persistenta, cel cu caise fiind mai discret.
- Ador spuma - fac genul acela de spuma bogata, cremoasa, consistenta. E o placere sa te clabucesti!
- Spala bine si nu usuca pielea deloc. 
- Raportul pret-cantitate-calitate este excelent.

Trebuie sa recunosc ca pentru mine nu conteaza ingredientele, avand in vedere ca ma inteleg bine cu produsele si ca oricum nu intra in piele, probabil daca era o crema de corp eram interesata, insa pentru cele doritoare aceasta este lista de ingrediente a gelurilor de dus:


Gelurile de dus au o cantitate de 300ml si costa 8 lei.
Preferatul meu, dupa cum am spus mai sus, este cel cu lamaie/lime. Mi se pare ca e perfect pentru vara asta calduroasa, avand o aroma fresh care-mi place la nebunie.

Produsele pot fi gasite atat online pe Farmasi.ro, cat si la standurile din tara. Pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile, dati un like paginii de facebook Farmasi Cosmetics Romania.

Ati folosit geluri de dus Farmasi?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...