vineri, 30 august 2013

Vine, vine..toamna!

Buna fetelor!

Iata ca am ajuns la sfarsitul lunii august si nu mai e mult pana cand toamna isi va face simtita prezenta.. Este perioada aceea in care incetam sa ne mai gandim ce costume de baie sa cumparam si incepem sa ne aprovizionam cu geci si paltoane. Cel putin eu asa fac mereu! :))

Pe site-ul Stylish Plus am gasit o multime de modele pe placul meu. Am rascolit site-ul sectiune cu sectiune si am o groaza de lucruri pe wishlist. Normal, se putea sa ma abtin? :)) Dar nu va faceti griji, va voi arata doar cateva dintre ele. :)

Favorita mea este aceasta geaca, o si vad purtata cu colantii mei negri din imitatie de piele. 



Jacheta aceasta mi-a atras atentia, mi se pare tare interesant modelul. Voua va place?

Cand am vazut acest trench, m-am gandit ce bine ar arata peste o rochie eleganta si cat de frumos mi-ar scoate talia in evidenta. Cred ca varianta pe alb de pe site mi-ar placea mai mult. :)

Si pentru ca mereu am fost adepta stilului casual sau chiar sport, acest hanorac cu blanita mi-a atras atentia in mod special. Imi place tare mult cum arata fermoarul intr-o parte. Plus ca pare gros, iar eu sunt o friguroasa acuta. :))

Va plac alegerile mele?
Pentru final am pastrat ce e mai bun - mi-am comandat deja paltonasul aceasta, ce parere aveti?
Ce culoare credeti ca am ales? :)

Toate pozele au fost preluate de pe site, cu acordul acestuia.
Transportul produselor se calculeaza in functie de greutate, insa este mic - spre ex. 6$ mi-a venit mie pentru palton, ceea ce mi se pare destul de putin.

Ce va atrage de pe site?
Va pup!

P.S.: Pe Romwe e o noua serie de reduceri! Click here.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...