miercuri, 21 august 2013

OOTD: Comfort zone

Buna fetelor!

Nu stiu daca am mentionat asta pana acum, dar eu sunt genul acela de fata care se simte cel mai bine in jeansi. Blugi. Cum vreti voi sa le spuneti. :))
Blugi  Bershka
Tricou  Bershka
Sandale - Magazin local
Bijuterii Bellast

Ideea e ca eu in blugi ma simt cel mai bine, cel mai confortabil, insa in functie de croiul lor pot sa ma simt sexy. Blugii Bershka pe care-i vedeti in aceste poze ma fac sa ma simt in largul meu.

Chestia nu tocmai amuzanta e ca in prima comanda am luat o alta pereche de blugi, albastri, skinny. Insa, sa vezi si sa nu crezi, m-am socotit mai slaba decat sunt [nu credeam ca e posibil], drept urmare am ales marimea 32. Va dati seama ca nu-mi venea sa cred ca nu intrau pe mine?
Partea buna e ca cei de la Kurtmann se straduiesc sa-si multumeasca clientii si le ofera mereu solutii la orice probleme intampina. Asadar am facut retur, am ales alti blugi [modelul din prima comanda nu avea marime mai mare] si in 2 zile totul s-a rezolvat.

Stiu ca in mod normal ar fi trebuit sa va prezint mai intai comanda, dar o lasam pentru alta postare, in aceasta vedeta sunt blugii Bershka. Sunt marimea 34 si imi sunt putin larguti. Croiul este drept, cand i-am probat prima oara mi s-au parut putin ciudati, eu fiind obisnuita cu cei skinny. Dar in secunda doi i-am indragit, mi se pare ca arata bine cu platforme sau tocuri, voi ce parere aveti?



De asemenea, lucru care m-a uimit - imi sunt putin lungi! Ok, la tocuri sau papuci cu talpa inalta nu se observa, dar zau ca rar, foarte rar am gasit blugi care sa-mi fie lungi.
Tricoul Bershka - alb, simplu, este comandat de pe acelasi site si imi place tare mult faptul ca-i destul de lung. Nu imi place cand trebuie sa trag de tricou ca sa nu mi se ridice peste curea. 
Si mai e si decoltat. Intre noi fie vorba, am cautat mult timp un tricou alb, cat mai simplu si cu un decolteu de bun gust. Uite ca l-am gasit. :)

Despre sandale nu va spun nimic. Ba da, le cert putin - mi-au facut 2 rani pe degete, de toata frumusetea! Modelul e frumos, cute si dulce, insa.. Sa spunem ca nu ma mai incumet sa le port.

Mi-am colorat varfurile in roz aprins, nu se vad bine in poze.
Oricum voi reveni la mov, e mai..crazy! :))


Voi in ce combinatii i-ati purta? Am nevoie de idei pentru urmatoarele postari. :))
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...