sâmbătă, 17 august 2013

Shining heart ♥

Sa ridice mana toate fetele care iubesc accesoriile. Acele accesorii care-ti capteaza privirea cu fiecare stralucire, cu fiecare stras. Mie imi plac mult bijuteriile stralucitoare, mici sau mari, dar care ies in evidenta nu datorita dimensiunii, ci datorita modelului care te poate scote din anonimat.
Asa cum sunt bijuteriile de mai jos. Lucrate impecabil, cu mare atentie la detalii, superbe, stralucitoare, placate cu argint.. Sunt fara cusur. 
Mi-au placut cerceii in forma de inimioara de cum i-am zarit,
stiti ca sunt adepta bijuteriilor de marime medie sau mare. Modelul cu floricele imi place foarte mult si e atat de atent lucrat. Tortitele sunt stantate, iar pe site este specificat faptul ca cerceii sunt placati cu argint 925.
Pentru 7.5$ chiar nu ma asteptam sa fie lucrati atat de frumos. 

Mi-am dorit si un colier care sa se potriveasca cu cerceii si l-am ales pe acesta. Acum va dati seama de ce am numit postarea Shining heart? :)
Va spun sincer ca nu ma asteptam sa arate atat de frumos! 
 E absolut superb, iar micile strasuri ii dau o eleganta aparte. Cred ca il voi purta tare des. :)




Daca am ales cercei mari, mi-am dorit si o pereche de cercei mai micuti, cu surub. I-am ales pe cei cu floricele, mi se par tare finuti si stralucesc atat de frumos.
Mi se par practici cerceii de genul acesta. Am primit complimente la adresa lor, asa ca ii port destul de des. Si acestia sunt placati cu argint si nu am avut niciun fel de problema cand i-am purtat. I-am indoit unuia tija, insa am indreptat-o la loc fara sa se strice, mi s-a intamplat ca altii sa se rupa.
La aceasta pereche de cercei m-a furat modelul; mi se par tare, tare frumosi. Marimea medie, nu ma incomodeaza deloc, sunt destul de eleganti, insa se potrivesc si la o tinuta mai lejera.
Stiti de ce m-au atras la prima vedere? Piatra ii face sa se potriveasca foarte bine cu inelul de aici, nu credeti? Da, inca port inelul zilnic. Zilele trecute l-am ratacit printr-o cutie si am fost tare suparata.. Acum zambesc privindu-l pe deget, unde ii e locul!


Despre colierul cu fundite ce as putea sa va spun? Adica uitati-va la el, e pur si simplu adorabil!
Imi place foarte mult si are un model tare frumos si dulce. Inca nu am avut ocazia sa-l port in adevaratul sens al cuvantului, insa saptamana viitoare e pe lista. 
Colierul este placat cu argint si este dublu. 


Va plac bijuteriile mele? Care este preferata voastra dintre cele alese de mine? 
Toate bijuteriile alese de mine sunt placate cu argint 925. Produsele beneficiaza de transport standard gratuit. Coliere au costat 10.50$ fiecare, iar cerceii 7.50$, respectiv 8.25$ [am pus link la fiecare, ca sa puteti intra pe site pentru mai multe informatii].
Care este bijuteria voastra preferata de pe site-ul Bellast?
Va pup, sa aveti o dupa-masa linistita!

P.S.: Ia uitati ce frumos straluceste fundita! Evident, nici oja A England nu se lasa mai prejos.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...