joi, 8 august 2013

NOTD: Let's have some fun..neon fun!

Buna fetelor!

Nu ma intrebati ce e cu titlul postarii, asa mi-a venit pe moment, aseara cand m-am pus sa scriu postarea. :))
Am folosit oja Farmasi pe care v-am aratat-o aici, un galben neon superb. De fapt, mi-am pictat mutrele chiar atunci, dar am vrut sa vi le arat intr-o alta postare, ca sa puteti mai intai sa admirati oja.
Am inceput cu niste ochisori haiosi..

Si am continuat cu niste guri amuzante..




Ei, e funny rezultatul sau nu? Mie mi se pare ca arata tare bine pe oja asta neon.
Acum am unghiile scurte [adica am 7 unghii scurte, ca sa va spun mai exact :))], dar, Doamne, cum astept sa creasca! :D

Oja Farmasi a costat 4 lei si cred ca e nuanta 125, s-a cam sters eticheta. 
Produsele Farmasi pot fi gasite atat la standuri in magazinele fizice, cat si online pe Farmasi.ro.
Pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile, dati un like paginii de facebook Farmasi Cosmetics Romania.

Va place manichiura mea?
Daca o incercati si voi, mi-ar placea tare mult sa-mi trimiteti poze!
Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...