marți, 12 martie 2013

Astazi imi doresc..

..Un paltonas!

Buna fetelor! :)

Nu, nu am innebunit, eram deja nebuna. :)) De cateva zile imi sta gandul la un paltonas rosu, dragut foc. Dar nu ma pot decide daca sa-l comand sau nu.. Nu e vorba de pret, ci de..vreme. Sigur nu l-as mai putea purta acum. Insa e atat de dragut..

Fiindca m-am tot gandit ce sa iau, ca sa renunt la paltonas, am dat de urmatoarele:
Ei, ce spuneti? Ce ma sfatuiti sa fac?
Cei de la Romwe au si o promotie la colanti - 20% reducere. Eu am 2 perechi si va spun sincer ca mai sunt vreo 3 modele pe acre mi-as dori sa le am. Au un material foarte bun!

 Romwe BIG Sale on Leggings Category
Any Leggings 20% OFF
Code: 20%OFF
From 3/12/2013–3/17/2013
GO: http://www.romwe.com/accessories-leggings-c-36_45.html?haibao1

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...