joi, 14 martie 2013

Review: baza pentru fard - MUA Eye Primer

Buna fetelor!

Asa-i ca va era dor de un review scris de mine? :)) M-am gandit ca ar fi timpul sa va spun parerea mea despre baza pentru fardul de pleoape de la MUA. Am testat produsul cateva luni de zile, apoi l-am abandonat. Nu l-am folosit chiar zilnic, dar va veti da seama de ce in cele ce urmeaza.

Primerul MUA vine ambalat intr-un tub negru lucios si are un aplicator asemeni celor intalnite la glossurile de buze.
Mie imi place acest ambalaj datorita faptului ca permite o aplicare usoara, insa sunt constienta ca in tub va ramane o cantitate maricica de produs pe care nu o voi putea folosi.

Produsul este cremos si are o culoare deschisa, nu se vad mari diferente aplicat, insa pleoapele devin lipicioase. Fardul se prinde astfel foarte bine de baza/pleoapa.
Partea proasta insa se observa dupa aproximativ 4 ore de la aplicare, cand fardurile incep sa se stranga inestetic. 

Desi are aspecte pentru care il ador, totusi acest primer are un mare minus - mai mult de 5 ore nu mi-a rezistat niciun machiaj atunci cand l-am folosit. Fardurile fie se strang in pliu, fie pur si simplu dispar. Nu am pleoapele foarte uleioase, dar nici uscate; probabil o fata cu pleoape uscate/normale nu ar avea aceasta problema.

Produsul poate fi comandat de aici, pretul sau fiind de 2.5 £ la care se adauga costurile de transport. Momentan e redus cu 1 £. :)

L-ati testat sau va tenteaza?

Va pup, nu uitati de cele 2 giveaway-uri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...