luni, 4 martie 2013

Giveaway - In love with your eyebrows!

Buna fetelor!

Deoarece luna aceasta blogul meu implineste 2 anisori, va voi incanta [sper] cu cateva giveaway-uri frumoase. Si ca sa incepem saptamana bine, am hotarat ca azi sa dau startul primului giveaway.
Premiul este cumparat de mine si consta in kitul pentru sprancene MUA. Produsul este nou, a fost desigilat doar pentru poze. 
M-am gandit ca un astfel de kit v-ar fi util. Pentru a avea sprancene frumoase, eu am nevoie de ajutor in fiecare dimineata. Cu ajutorul lui puteti avea sprancene conturate frumos, cu aspect natural, dar puteti sa folositi culoarea mai inchisa pentru o conturare mai precisa.


Reguli:
* Sa-mi urmariti blogul prin GFC in mod public
* Sa dati like paginilor A piece of Sparkling Beauty si Bijuterii HandMade
* Sa dati share pe facebook acestui giveaway - atentie sa faceti share-ul public, altfel nu-l voi putea vedea si va voi descalifica :)

Lasati un comentariu de forma:
1. Nume GFC
2. Nume facebook cu care ati dat like
3. Link catre share

Accept doar inscrieri din partea doamnelor, intrucat premiul li se adreseaza. :)
Durata: 4.03 - 20.03.2013

Imi rezerv 10 zile de la incheierea giveaway-ului pana la anuntarea castigatoarei. Poate va va parea mult, insa cum am spus - voi avea mai multe giveaway-uri, deci voi avea nevoie de mai mult timp pentru a verifica toate inscrierile. 

Va pup, sper sa va placa premiul si sa va inscrieti in numar cat mai mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...