miercuri, 6 martie 2013

TAG: Liebster award

Buna fetelor!

In primul rand, tin sa-i multumesc Monicai-C.L.M. pentru nominalizare! :* In ultimul timp nu m-am ocupat prea mult de tag-uri, desi am spus in repetate randuri ca ador sa le fac. Timpul e cel care-mi da de furca, dar incerc sa recuperez.

Trebuie sa scriu 11 lucruri despre mine..cam greu, avand in vedere ca deja am scris atatea! :))
- sunt nebuna, nebuna de tot :)
- in ultima vreme, am dezvoltat o mica obsesie pentru oje
- imi ador parul mov [varfurile] si caut o vopsea intr-o nuanta de rozo-mov ca sa nu ma mai chinui cu tinctura
- mi-am indeplinit dorinta si mi-am luat trusa de farduri la care visam, insa acum nu am timp sa o folosesc :)
- nu-mi plac paianjenii..mi-e frica de ei!
- imi rontai unghiile cand sunt stresata..si sunt stresata mai mereu :))
- pe cele mai bune prietene ale mele le cunosc doar virtual, nu le-am vazut niciodata fata in fata :)
- nu-mi place portocaliul si il evit pe cat posibil
- mereu intarzii, e marele meu defect :)
- imi place mult sa citesc, desi in ultima vreme nu am avut suficient timp pentru aceasta activitate
- am o obsesie pentru mov, in special pentru nuantele inchise de mov :)

Acum vine partea cea mai grea, deoarece trebuie sa raspund la intrebarile puse de Monica. :))

1. Cum ai descoperit ca-ti place sa pictezi unghiute sau sa machiezi si cand?
- Inca de mica ma atrageau fardurile, mi se pareau atat de frumoase si ma fascina ce se putea face cu ele. Mama nu obisnuia sa se fardeze, rimel nu folosea mai niciodata, insa eu abia am asteptat sa cresc si sa am voie sa le folosesc. :) Imi place si sa pictez unghite, desi nu am talent. Dupa ce rezolv problema cu rontaitul, voi invatat mai multe.

2. Cat timp aloci blogging-ului pe zi?
- Aici depinde. Sunt zile in care nu postez din lipsa de timp, intru doar sa aprob comentarii si sa vad ce au postat bloggaritele dragi mie.

3. Ce nu iti lipseste niciodata din geanta?
- Portofelul, servetelele si un ruj/luciu de buze nu-mi lipsesc niciodata.

4. Ce faci de Valentine's Day?
- Am muncit, ca in orice alta zi, si am fost prea obosita pentru plimbari, asa ca am recuperat in weekend. :)

5. Porti un model pe unghite in acest moment? Daca da, imi arati poza?
- Imi pare rau, azi am unghiutele "dezbracate". :))

6. Ce bijuterii iti plac?
- Cele facute de mine! :)) Glumesc. Imi plac cele de argint, aurul nu e "my thing". Si imi plac gablonturile foarte mult. Ce port in fiecare zi sunt inelul de logodna si bratara pe care mi-am luat-o cu vreo 4-5 ani in urma [pe ea o mai uit acasa, exact cum am uitat-o azi!].

7.  Care este parfumul tau preferat?
- Amber Elixir de la Oriflame. Il ador!

8. Ai un model de unghii preferat?
- Nu cred ca am vreun preferat. In general imi place sa port culori inchise, fara vreun model, ma fac sa ma simt "bad girl". :))

9. Melodia preferata?
- Nu as putea spune ca am o preferata, de obicei mi se pune pata pe o piesa si o ascult intr-una pana ma satur. Insa Backstreet Boys - Incomplete imi place si imi va placea mereu, iar acum sunt setata pe Neon Hitch - Gold. Tipa asta are o voce foarte buna si e foarte frumoasa!
Imi gasesc cate o melodie preferata pentru fiecare stare: cand sunt trista, cand plang, cand rad, cand am chef sa ma zbatai..

10.  Cartea preferata?
- Hmm.. Nu am o carte preferata. Am un gen preferat - romanele de dragoste.

11. Unde doresti sa ajungi cu blogul tau?
- Sus, sus, tot mai suuus! :)) Vreau sa invat multe lucruri si sa avansez, astfel incat cititoarelor mele sa le faca placere sa-mi viziteze blogul zilnic. Insa mai am mult de munca si multe de invatat. :)

Sper ca v-a placut tag-ul, nu voi nominaliza pe nimeni, deoarece eu l-am preluat tarziu si stiu ca multe din voi l-ati facut deja.. Insa voi face altceva: imi provoc cititoarele sa raspunda catorva intrebari! :D

1. Ce apreciezi cel mai mult la un blog?
2. Ce apreciezi cel mai mult la aspectul tau fizic si de ce? [ex. buzele, ochii, etc]
3. Care e cel mai mare vis al tau?
4. Dar cea mai mare pasiune?
5. Descrie-ma intr-un cuvant..doua, trei. :) Sunt curioasa cum ma vezi tu!

Va pup cu drag, fiti cu-minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...