joi, 7 martie 2013

Giveaway aniversar cu Complex Apicol Veceslav Harnaj

Buna dragelor!

V-am spus ca luna aceasta va voi rasfata cu giveaway-uri frumoase, in semn de multumire ca imi sunteti alaturi de aproape doi ani. Giveaway-ul caruia ii voi da startul astazi este sponsorizat de catre Complexul Apicol Veceslav Harnaj, carora le multumesc frumos pentru ca m-au ajutat sa va fac o bucurie! :)

Premiul este compus din setul Apidermaliv:
* Crema pentru fata
* Masca pentru fata
* Balsam de buze
* Crema pentru calcaie cu propolis
* Gel de dus 
Aceste produse au intre 95-100% ingrediente de origine naturala.

REGULI:
- Sa imi urmariti blogul prin GFC in mod public
- Sa dati share acestei postari pe peretele vostru de facebook - atentie sa faceti share-ul public, altfel nu-l voi putea vedea si voi fi nevoita sa va descalific.
- Sa raspundeti la intrebarea: Care este ingredientul apicol pe care se bazeaza produsele Apidermaliv?

Sa imi lasati un comentariu in care sa treceti numele cu care ma urmartiti, numele de facebook cu care ati dat like, link-ul catre share si raspunsul la intrebare.

Durata: 07.03 - 21.03.2013

Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si poate primi premiul la o adresa din Romania.
Accept inscrieri doar de la doamne, intrucat premiul li se adreseaza. Imi rezerv 5 zile de la incheierea giveaway-ului pana la anuntarea castigatoarei.

Va astept cu drag inscrierile, mult succes!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...