vineri, 8 martie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 2

Buna fetelor!

In primul rand, vreau sa-mi cer scuze colegelor mele de colaborare deoarece am intarziat cu postarea. Dee si Alexia au postat deja, va invit sa le vizitati. Au niste manichiuri superbe!

Mi-am facut unghiutele alataieri seara, iar aseara am avut la mana dreapta 2 unghii  cu oja lipsa tocmai la varfuri.. Cred ca mi-au sarit bulinele. :)
La cealalta mana e si mai groaznica situatia.. Oja s-a sters la varfuri sau a sarit cu totul. 
Asa ca de data aceasta o sa va rog sa ma scuzati. Am imbulinat-o pe bune. :)

Am folosit oja albastra de la Gabrini, oja alba Umbrella, oja gri Benecos si oja neagra de la Essence. 
Ideea a fost sa folosesc una din culorile de la cealalta colaborare. De fiecare data voi lua una din culorile colaborarii precedente, ca sa fie un fel de continuitate si o provocare mai mare.

Ei, cam asta este, sper sa nu va suparati prea tare pe mine.
Acum dam fuguta impreuna la postarile facute de Alexia si Dee, da?

Iar la final, va urez sa aveti o zi minunata si o primavara plina de flori si zambete! La multi ani!
Pupici!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...