marți, 19 martie 2013

Recenzie: P.S. Te iubesc - Cecelia Ahern

Buna fetelor!
Astazi voi publica prima recenzie, facuta in cadrul campaniei vALLuntar. M-am bucurat tare mult ca am fost acceptata in campanie si mi-am ales doua carti superbe.


    Am ales aceasta carte deoarece filmul "P.S. Te iubesc" mi-a placut foarte mult, povestea sa fiind extrem de emotionanta si deoarece mi-a fost recomandata de draga mea prietena Dee.
Desi ma gandeam ca sunt puternica si voi rezista pana la sfarsitul lecturii fara sa vars o lacrima, m-am inselat. Inca de la primele pagini autoarea a reusit sa transmita emotiile tinerei vaduve Holly, care incearca sa treaca peste pierderea timpurie a marii ei iubiri, Gerry.
    Desi initial ii este greu sa depaseasca fiecare clipa, din momentul in care se trezeste pana in momentul in care pune capul pe perna, Gerry reuseste sa fie alaturi de ea prin intermediul unor scrisori menite sa o motiveze, sa o ajute sa treaca peste aceste momente triste. Ii lasa 10 scrisori pentru fiecare luna ramasa in primul an petrecut fara el.
    Cu ajutorul acestor scrisori reuseste sa iasa din casa, reuseste sa fie alaturi de prieteni si familie, sa se bucure alaturi de ei, invata sa zambeasca, sa se bucure de clipe de relaxare si cel mai important aspect, o face sa aiba incredere in propriile forte si reuseste sa isi gaseasca un loc de munca care sa o multumesca, sa o faca sa se simta implinita si importanta.
    Actiunea cartii este usor diferita fata de cea a filmului, lucru care o face si mai interesanta,  te captiveaza cu fiecare rand parcurs, cu fiecare boacana sau realizare a personajului principal.
    Cecelia Ahern reuseste sa transmita un mesaj important, pozitiv tuturor celor care au pierdut pe cineva drag si carora le este greu sa o ia de la capat..
Va recomand aceasta carte, este minunata. O puteti achizitiona de aici la pretul de 29.90lei.

Recenzia este scrisa in cadrul campaniei vaALLuntar. Campania este initiata de Grupul Editorial All, cu sprijinul ROMSILVA. Dacă recenzia va strange un minim de 15 comentarii, noi vom primi un copacel pentru a-l planta. In continuare la fiecare 20 de comentarii primite o echipă de voluntari ai editurii All va planta câte un copacel.

Daca v-a placut recenzia, va invit sa ma "bombardati" cu comentarii, ca sa putem planta impreuna cat mai multi copacei! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...