vineri, 6 septembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 15

Buna fetelor!

Ieri m-am intors din mica vacanta. Mi-a fost dor de voi!
Si de unghiutele imbulinate, asa ca m-am trezit la 8:20 cu chef de imbulinare, am colorat, imbulinat, pozat si surpriza: nu am net! :))
De aceea azi postez mai tarziu si-mi cer scuze fata de fetele mele dragi, Alexia si Dee, ale caror manichiuri va invit sa le vedeti! :)



Nu o sa va tin la vorba, sper sa va placa modelul, recunosc ca imi gasesc ideile tare, tare greu.. 
Am folosit doar oje NYX din setul Living in a dream, oje de care uitasem in ultimul timp, asa ca le-am pus la treaba, iar rezultatul e pe gustul meu si sper ca si al vostru.

Va pup cu drag, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...