vineri, 27 septembrie 2013

OOTD: Don't take away my sunny days!

Buna fetelor!

Saptamana trecuta am primit comanda facuta pe Aupie.com si tot ce am ales este pe placul si pe masura mea, exceptie facand o pereche de pantalonasi putin largi, pe care vi-i voi prezenta alta data. 

Cardiganul negru imi place mult, arata chiar mai bine decat pe site si e perfect purtat peste un tricou sau maiou [detest cuvantul asta, nu se putea scrie simplu maieu?!], insa e destul de subtirel. Au fost cateva raze de soare, a fost si putin vant, am tremurat, dar am pozat!


Cardigan - aici
Maiou Bershka
Blugi Bershka
Botine - no name

De mult timp suspinam dupa un maiou simplu, alb, lung, decoltat.. Ei bine, cand am dat comanda pe Kurtmann l-am ales pe cel Bershka, care este perfect, coborat din visele dorintele mele! E marimea M, ma bucur ca nu a fost S pe site cand am dat comanda, fiindca nu mi-ar fi fost bun. E exact cum l-am vrut si se potriveste de minune cu cardiganul, nu credeti? Il port si pe sub pulovere pufoase si lalai, o sa vedeti asta intr-o alta postare.
Blugii sunt luati tot de pe Kurtmann, vi i-am prezentat intr-un outfit anterior. Au croiul drept, insa par usor evazati, asa ca imi place sa ii port cu botine cu putin toc, nu mi-ar placea cu ceva cu talpa joasa, insa arata bine daca sunt bagati in botine.

Am reusit sa profit de razele blande ale soarelui, dar deja incep sa duc dorul verii.. Eu ador vara si caldura, iarna parca hibernez, nu-mi gasesc locul si nu mai stiu ce pulovere sa imbrac ca sa nu dardai. Intre noi fie vorba, nici 3 pulovere nu ma salveaza, eu cand vreau sa dardai, dardai! Din toate incheieturile. :))
Iubitul meu imi tot spune sa zambesc, dar ies mult mai bine daca sunt serioasa in poze. Insa dupa ce insista, reuseste sa ma faca sa..ranjesc.
Voi va bucurati ca s-a racit vremea? Imi ador paltonasele, dar prefer totusi sa-mi fie cald si bine.
Va pup, sa aveti o zi senina!

P.S.: Romwe ne tenteaza cu reduceri! :D
Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...