vineri, 20 septembrie 2013

Colaborare: Vinerea imbulinata 16

Buna fetelor!

E vineri din nou si avem imbulinare. Iar a trecut vremea prea repede, nu credeti? Parca ieri nu mai puteam de cald si acum nu stiu cum sa trag cat mai multe pulovere pe mine..
Dar suntem aici ca sa vedeti cum o imbulinez alaturi de Alexia si Dee, nu? :) Ei bine, mi-ati tot laudat unghiile lungi si voiam sa pun o manichiura veche, insa stiu ca multe fete au unghiutele scurte din diverse motive, asa ca m-am gandit sa le imbulinez asa cum sunt - cat de scurte se poate.

Cu doua zile in urma le-am scurtat, iar acum voi astepta cuminte sa creasca. Pana atunci, sper sa va placa si asa, fiindca am mai multe oje pe care vreau sa vi le prezint.
Stiu ca manichiurile arata mai bine pe unghii lungi, iar eu chiar prefer sa-mi tin unghiutele lungi, insa obiceiurile proaste si stresul nu sunt de acord cu mine. :))

 Dupa cum observati in poze, am folosit 3 nuante de oje nisipoase Tribal. Mie imi plac tare mult si o sa le dedic o postare in care o sa vi le arat pe toate 4 din setul acesta.
Ojele pot fi gasite pe Born Pretty Store, iar daca folositi codul TXL91 beneficiati de 10% discount.

Nu uitati sa vizitati si imbulinarile fetelor!
Va pup, sa aveti o zi divina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...