marți, 10 septembrie 2013

Review: Farmasi Mono Eyeshadow 19 - Perfect Blush

Buna fetelor!

Da da, s-a terminat concediul, vacanta, weekendul..dar eu tot nu am iesit din starea aceea. :)) Promit sa imi revin si sa recuperez incet, incet.
Astazi va voi vorbi putin despre fardul de pleoape Soft Touch Mono Eyeshadow de la Farmasi, in nuanta 19.
<< Farmasi fardul de pleoape 1 nuanta contine pigmenti densi ce asigura un machiaj viu colorat al pleoapelor. >>

Am vrut neaparat sa incerc fardul acesta deoarece am tot citit pe bloguri ca ar fi un blush excelent..si nu m-a dezamagit deloc! Pur si simplu il ador, e perfect pentru asta!
Nuanta 19 este o combinatie de piersica, cu tonuri roz si mult auriu, iar pe ten/pleoape reflexiile aurii se vad absolut superb! 
Nu am reusit sa-i redau adevarata frumusete in poze, oricat m-am straduit, insa va spun ca reflexiile aurii sunt foarte evidente, nu stiu de ce nu s-au lasat pozate..


Trebuie sa recunosc ca de cand am primit fardul am abuzat de el folosindu-l ca blush, insa ca fard de pleoape l-am folosit doar de vreo 4-5 ori. Nu fiindca nu mi-ar placea, ci fiind dimineata sunt mereu pe fuga, uneori aplic un fard neutru si eyeliner, plus rimel, si gata machiajul ochilor. :)
Insa ca blush l-am folosit intens si imi place mult. Stralucirea aurie pare naturala, in functie de cantitatea aplicata, insa poate fi mai intensa, dupa preferinte.

Fardul este pigmentat, chiar nu trebuie insistat - eu trec usor cu pensula pste el si obtin un efect discret. Pe tenul meu rezista pana la demachiere, nu am patit sa se stearga.

Ambalajul este de plastic negru, lucios, prevazut un "geam" [la ora asta nu-mi vine altceva in minte] transparent prin care puteti vedea nuanta. Mie acest aspect imi place si ma declar multumita.
De asemenea, catitatea de produs e de 5g, mai mult decat generoasa. Termenul de valabilitate este destul de mare [expira in 12.2015], avand in vedere ca produsul este pigmentat, cu siguranta imi va ajunge mult timp de acum incolo.

Aveti farduri mono Farmasi? Eu vreau sa testez si alte nuante fiindca acesta m-a convins de calitatea sa.

Produsele pot fi gasite atat online pe Farmasi.ro, cat si la standurile din tara. Pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile, dati un like paginii de facebook Farmasi Cosmetics Romania.

Va pup si va doresc o seara frumoasa! 

P.S.: Romwe ne tenteaza cu reduceri la produsele de beauty! Click aici ca sa vedeti oferta! :D
As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time. :P 
Only 72 hours!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...