luni, 16 septembrie 2013

Review: Avon eyeshadow base

Buna fetelor!

M-am tot gandit daca sa scriu sau nu aceasta postare, insa cum am tot citit pareri total diferite, m-am gandit ca una in plus nu strica, nu? :)
Am primit aceasta baza pentru farduri Avon de la o prietena [multumesc, B.!], initial pentru a o testa, mai apoi mi-a ramas mie fiindca prietenei mele nu ii placea.
Sa incepem cu aspectele bune:
- Ambalajul - borcanel solid de sticla, capac din plastic negru lucios - imi place mult. Pare profi. :)
- Textura - e oarecum o spuma cremoasa, cel putin asa o percep eu. Odata aplicata pe pleoapa, parca devine pudrata.
- Se intinde usor pe pleoapa, uniform [la acest capitol am avut unele probleme cu Manhattan, care necesita mai multa atentie] si o lasa catifelata.
- Nuanta este light beige si cred ca se potriveste oricui, nu este vizibila prea tare odata aplicata.
- Pretul - nu stiu cat e acum, dar era undeva la 13lei cand prietena mea a achizitionat-o.

Aspectele..mai putin bune:
- Nu intensifica nuantele fardului.
- Rezistenta machiajului nu este imbunatatita deloc. Dupa 4 ore mie mi se strang fardurile in pliul pleoapei. Eu am pleoape cazute, insa prietena mea nu "sufera" de acest aspect si tot la fel ii rezista.

In concluzie, pentru mine baza pentru fardul de pleoape Avon e un mare no no. Nu ma ajuta in niciun fel. Pretul e mic, dar produsul mi se pare prost si chiar nu merita mica investitie, primerul Elf costa mai putin si e mai bun.

Voi ati folosit aceasta baza? Daca da, ce parere aveti de ea?
Va pup, sa aveti o zi minunata!

P.S.: Nu ratati reducerile! :D
Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!
Go : 
http://www.romwe.com/manage_activity/cardigan-flash-sale/
And flash sale: 
http://www.romwe.com/manage_activity/best_seller_sale/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...