sâmbătă, 7 septembrie 2013

OOTD: Maybe I'm dreaming

Buna fetelor!

Incet, incet sper sa ma trezesc din vacanta in care inca mai cred ca ma aflu. 
Titlul v-ar putea duce cu gandul la un outfit de poveste, la vreo rochie diafana, nu? Dar nu e vorba de asta, ci de textul imprimat pe frumosul meu tricou Bershka.

Am comandat tricoul Bershka de pe Kurtmann, la pretul de 30 sau 35 lei, nu retin exact. Oricum, merita din plin. Am ales marimea M [de fapt nu era S pe stoc], insa imi place cum se aseaza chiar daca mi-e destul de largut. Mi-a placut culoarea, un roz zmeuriu tare frumos. Imi plac mult si paietele negre, ii dau un aer..fashion! Ar merge perfect cu colanti negri, fiindca e lung - exact pe gustul meu; insa in ziua in care am facut pozele am optat pentru o pereche de blugi aproape albi.
Ma gandeam ca acum vreo 4 ani cand am luat blugii erau gri, acum ai zice ca-s albi.. Pe voi va tine atat o pereche de pantaloni? Evident, s-au mai largit, am mai slabit si eu.. Dar ei rezista bine. :)



Pentru ca stiu ca deja e vremea sa ne indreptam atentia spre pulovere, va arat unul frumos Tally Weijl pe care il gasiti aici. Mie imi place tare mult si cred ca s-ar potrivi cu o pereche de blugi albastri. :)

Intre timp mi-am vopsit si parul, tot roscata, desigur. Inca imi place si nu vreau sa renunt la culoarea asta, dar voi merge la un tuns luna viitoare. :)
Va place tinuta mea casual? Voi cum va imbracati intr-o zi "normala"?
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...