marți, 17 septembrie 2013

Review: Radiation-proof Flawless BB Cream

Buna fetelor!

Astazi voi face primul review al unui BB cream. Trebuie sa recunosc ca nu e primul meu produs de acest fel, mai am unul, insa acesta este preferatul meu.
Despre BB cream-uri puteti citi tot ce va intereseaza pe internet, cred ca ati observat cand a inceput nebunia. Eu am vrut neaparat sa incerc unul asiatic, deoarece am citit pareri bune despre acestea si m-am bucurat tare mult cand l-am primit pe acesta - Essential Balm Blemish.

Pro:
- Culoarea - desi pare alb cand il intind pe ten, dupa ce termin operatiunea se adapteaza perfect tenului meu.
- Textura lichida, se intinde usor si se uniformizeaza frumos - eu folosesc fake beauty blender-ul dupa ce intind produsul cu degetele pe toata fata, exact ca o crema, iar la final totul e uniform.
- Uniformizeaza frumos tenul si are o acoperire medie as spune, acopera roseata, insa pentru semnele mai vizibile e totusi nevoie de corector.
- Ilumineaza tare frumos tenul si aspectul final este unul natural.
- Eu am tenul mixt si il folosesc fara sa aplic crema hidratanta inainte, deoarece cand l-am aplicat dupa aceasta a fost prea mult. Singur functioneaza de minune, insa daca aveti tenul uscat s-ar putea totusi sa necesitati crema, desi produsul mi pare hidratant.
- Pretul mi se pare convenabil avand in vedere calitatea - 15$. Transportul este gratuit. :)
- Tubul contine 30g de produs.

Contra:
- Mi-as fi dorit o lista a ingredientelor, pe tub este specificat doar ca are extracte naturale.
- Tenul meu fiind mixt, devine lucios cam la 5 ore, asa ca aplic pudra din nou. Totusi, asta depinde atat de ten, cat si de temperaturile de afara. :) Cred ca pentru un ten normal ar fi genial, insa unui ten gras nu l-as recomanda.

In concluzie, ma declar indragostita de acest BB cream. Pentru mine face exact ceea ce trebuie - se aplica usor, ascunde micile imperfectiuni si imi lasa tenul luminos. Mi se pare ca imi "aranjez" tenul mai repede decat as face-o cu un fond de ten, care necesita mai multa atentie la aplicare.
Trebuie sa mentionez ca imi place si ambalajul - tub roz cu particule aurii!  Iar modul de dozare e perfect.

Ati auzit de acest BB cream pana acum? Il puteti achizitiona de aici, transportul fiind gratuit.
Va pup, sa aveti o dupa-masa calduroasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...