miercuri, 11 septembrie 2013

Tu cum ai grija de telefonul tau?

Buna fetelor!

Poate vi se pare ciudata denumirea postarii, insa vreau sa va intreb cum va protejati voi telefonul de mici accidente. 

Cand aveam Galaxy Fit-ul [Samsung], nu il protejam in niciun alt fel, decat avand grija sa nu il scap.. Am avut noroc, insa cand am trecut la Ace am inceput sa acord mai multa atentie celui ce ma slujea zilnic, asa ca am inceput sa il imbrac cu diferite huse de silicon - ati vazut intr-una din postarile InstaLife pinguinul meu haios.



Insa cand am dat comanda pe site-ul Kurtmann, mi-a cazut cu tronc aceasta frumoasa husa Stradivarius inflorata si am comandat-o fara sa stau pe ganduri - inca poate fi gasita aici.
Designul atragator si pretul accesibil m-au convins pe loc. Stiti ca ador florile - reale sau printate pe imbracaminte, accesorii etc; iar lantul auriu ii ofera o nota de eleganta acestei huse.
Singurul lucru care nu a fost pe placul meu e lipsa dimensiunilor, acestea nu sunt specificate pe site, iar husa e prea mica pentru telefonul meu.
Desi in poze pare destul de incapatoare, trebuie sa va ganditi ca e si captuseala care mai fura putin.
Imi place emblema metalica, insa daca as folosit husa pentru telefon as da-o jos ca sa nu mi-l zgarie. :)

Sper sa se potriveasca aparatului foto in prima instanta, dar cand am primit-o am realizat ca nici macar telefonul nu imi intra in ea. Intre timp am trecut la un telefon mult mai mare, dar ii voi gasi eu o alta intrebuintare. :) Acum mi-a cazut cu tronc aceasta poseta.

Pe noul telefon am o husa alba, simpla, de silicon, insa am de gand sa imi comand cat mai multe, cu modele cat mai haioase. 
Voi cum va imbracati telefonul? Va place husa mea inflorata? :)

Va pup, sa aveti o seara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...