luni, 23 septembrie 2013

InstaLife #12

Buna fetelor!

A trecut ceva timp de la ultima postare InstaLife, dar recuperez. :)
A fost o perioada mai aglomerata, cand pur si simplu uitam sa pozez cate ceva.

Haideti sa vedem ce am pozat in ultima vreme. :)

Saptamana trecuta am primit gentuta asta incredibil de cute!♥

O sa v-o arat intr-o postare viitoare. 



Am pozat picaturile de ploaie si mi-a placut cum a iesit poza.
E frumos sa privesti ploaia din masina.. :))


Am hotarat - Guillaume Musso e scriitorul meu preferat!
Absolut superba cartea aceasta, "Fata de hartie". Preferata mea este "Ce-as fi eu fara tine?", daca nu ati citit-o merita sa o cautati.


Am primit la testat minunatiile acestea, pe cele mici nisipoase le-ati vazut deja in Vinerea Imbulinata. O sa urmeze NOTD-uri. :)

Si mult doritele pensule, fake-uri ale celebrelor Sigma - le-am luat de pe acest site. Imi plac,
mai mult mi le-am dorit pentru ambalaj. :))
O sa le fac un review dupa ce le voi testa.


Gelul de dus Spa Exoliator - Cien e un produs pe care l-am indragit, dar e pe terminate..
Pacat ca nu se mai gaseste in magazinele Lidl, a fost tare bun!

Am fost cuminte si am primit inghetata! ♥
Persoana respectiva nu stia ca-s putin racita.. :))

Am fost sa imi iau (inca) o cafea si nu am putut sa plec fara ceva dulce - prajitura cu mar e delicioasa, am dreptate? ♥

Daca sunt eu in GSM, intra in magazin toate animalutele! :))
Nu-i asa ca e un scump negroticiul asta? ♥

Iar pufosul iubit se ascunde printre acte si cutii cu piese..
Devine din ce in ce mai smecher! :))

Ieri dimineata m-am gandit ca merit putin rasfat si am "topit" putina tarta Yankee Candle.
De obicei fac asta seara, insa imi place atat de mult mirosul acesteia, ca as sta cu nasucul in ea non-stop! Multumesc, Dee! ♥

Cam atat pentru astazi. Trebuie sa mentionez ca aceasta este prima postare scrisa de pe telefon! :))
Nu e tocmai distractiv, dar e util, asa ca nu ma plang. Singurul aspect negativ e ca nu pot adauga link-uri, dar o sa rezolv asta ulterior, de pe PC.

Sa aveti o zi senina!♡





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...