sâmbătă, 29 decembrie 2012

Castigatoare ♥ All Inclusive Giveaway ♥

Buna, dragele mele!
Am reusit sa fac lista pentru giveawayul All Inclusive. Am descalificat mai multe fete si sunt putin dezamagita ca au facut greseli banale. Dar fiind un concurs sponsorizat nu trec cu vederea, daca am cerut un anume link, ma astept sa-l vad pe acela, nu altele care poate nici n-au legatura :)
Nu inteleg de ce au fost comentarii duble la vreo 4-5 fete, am sters la fiecare ca sa ramana unul singur.
Ma asteptam la mai multe inscrieri, dar se pare ca daca regulile cer mai mult de-un like si-un share, nu se baga lumea. :) Nu-i nimic, poate o pauza de la giveawayuri va prinde bine.

Am descalificat urmatoarele fete:
1. Kaiyo Aino - in comentariu mi-ai pus de 2 ori acelasi link catre site si lipseste cel catre share-ul produsului.

2.  Alexandra Cirlea - la tine problema e ca ai uitat sa faci share-urile publice si eu nu le pot vedea. :)

3. Dinu Florina - Unul din share-uri nu e public si nu-l pot vedea.


 4. Lorena Lal - aici n-am stiut daca sa rad sau sa plang.. Tu la giveawayul meu imi arati share-ul altui giveaway. :)

Inscrierile valide sunt:
  1. Alecsa89
  2. M and M
  3. B-Andreia Daniela
  4. Adriana Stoian
  5. Cristea Violeta Elena
  6. LiLi
  7. elascumpik23
  8. Nicoleta Agache
  9. Mihaela Ghelase
  10. Silvia Pascariu
  11. Nicoleta Alexandra
  12. Enchanted Ana
  13. Monicutza Monica
  14. Ungureanu Gabriela
  15. Anyt_dodo
  16. Nadia-Alina Candrea
  17. Ank Postolache
  18. Amalutzza
  19. Catalina Mitu
  20. Janeta Janet
  21. Corina Pantiru
  22. CrisLitlleCorner
  23. Madalina Cheles
  24. Acsinte Lorena Isabela
  25. Adina Mirabela Gavriloi
  26. Mykaela Crysuu
  27. printessa_mea2001
  28. Andra Katerina
  29. Ioana Stanescu
  30. Sirbu Miruna
  31. Monika Erzsebet
  32. Radu Adina
  33. Radu Adina [pentru comentarii]
  34. Ioana Sabina
  35. RaLDiaconescu
  36. RaLDiaconescu [pentru comentarii]
  37. Hannelore Gurbet
  38. Alexandra Simon
  39. Alexandra Simon [pentru comentarii]
  40. Iuliana Gondos
  41. Antoaneta
 Castigatoarea este:

Felicitari! Astept datele datele in 48 ore, prin intermediul formularului de contact!

EDIT: Au trecut mai bine de 48 de ore si eu n-am fost contactata. Am extras din nou..
 
Sper ca cea de-a doua castigatoare sa ma contacteze in 48 de ore. Felicitari! :) Va pup, sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...