duminică, 30 decembrie 2012

OOTD: I'm walking away..

Buna fetelor!
Nu stiu daca va  plac postarile de acest gen, dar m-am gandit sa fac un OOTD, avand in vedere ca a trecut mult timp de la ultimul. In plus, trebuia sa va arat paltonasul meu frumos si gentuta superba!


Paltonul are un model tare dragut, insa nu e potrivit pentru iarna, fiind mai subtirel, iar eu fiind foarte friguroasa. Presimt ca il voi purta tare mult la primavara. Blanita imi cam da batai de cap, din ce mi-au spus "cunoscatorii" e naturala si cade cam tare, trebuie sa curat paltonul bine si sa am grija sa nu-l ating de maneci, lucru tare dificil! :))



Gentuta e superba, a fost dragoste la prima..vizualizare! :)) Modelul e foarte frumos, o sa revin cu cateva poze ca sa puteti vedea detaliile. Inchizatoarea e de tipul celor puse la cutiile de bijuterii din lemn sau la cuferele cu comori, cum imi place mie sa ma gandesc, iar modelul imprimat in partea de sus e superb!

Pozele au fost facute miercuri, cand a fost destul de frumos afara si m-am plimbat cu iubitul meu fara sa inghet. :))


Dupa cum observati, m-am vopsit, am din nou radacinile in flacari. :))
Ieri m-am vopsit din nou, dar nu va dezvalui nimic inca!  

Va pup, sa aveti o Duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...