miercuri, 26 decembrie 2012

Castigatoarea Giveawayului ♥ Cercei pentru Craciun ♥

Buna, dragele mele!

In primul rand, vreau sa va urez sa aveti parte de Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! E tarziu ca sa va urez un Craciun fericit, n-am avut acces la internet ca sa pot face o postare. 

In al doilea rand, imi cer mii de scuze ca am intarziat atat de mult cu anuntarea castigatoarei, din pacate ultima perioada s-a dovedit a fi tare incarcata, am lucrat inclusiv Duminica, iar acasa inca n-am ajuns la zi cu toate treburile. Va rog frumos sa ma iertati. :)

Aici puteti vedea comentariile, daca aveti vreo nelamurire.
Au fost 30 de participante:

Am randomizat lista, iar castigatoarea este:

Felicitari Oana! Te rog sa ma contactezi prin intermediul formularului de contact sau pe adresa de mail.

Si acum sa va intreb pe toate: ati primit de la Mos ce v-ati dorit? Ce cadouri ati gasit sub brad? :D
Sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...