marți, 4 decembrie 2012

♥ Shopping - diverse

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma bucur de o lene acuta.. :))
Pentru ca nu am editat pozele ca sa pot scrie un review frumos, din cauza lenei, nu a mea, m-am gandit sa va arat cateva produse cumparate in ultimele luni, care chiar si-au meritat banii.
Evident ca am strans mult mai multe produse, dar tot evident e ca nu le-am facut poze sau le-am facut si nu le-am editat. O sa urmeze alte postari.

Fondul de ten l-am luat dupa ce am tot citit ba ca-i foarte bun, ba ca nu-i bun deloc.. Ei, la mine e bun si ma bucur pentru ca n-am dat banii aiurea. Buretelul e replica faimosului Beauty Blender si inca e in teste.

Parfumurile [si da, Chalon e apa de parfum] le-am luat din Lidl cand aveau pretul redus - doar 10lei! - si imi plac tare mult, la mine rezista cateva ore bune. Cel in sticluta albastra e fresh, l-am avut de vreo 4-5 ori pana acum, iar cel auriu e mai elegant, sunt la a doua sticluta. 
Cel cu magnolie e de la Oriflame si mereu am primit complimente cand l-am purtat, desi la inceput credeam ca nu o sa imi placa. Volare Magnolia e un parfum tare frumos!
Paleta de farduri Gosh e in nuanta Plum si am prins-o la un blogsale la un pret de vis. Intre timp am primit alte 4 produse Gosh pe care le testez si carora le voi face review, de indata ce reusesc sa editez pozele. 
Paleta aceasta e divina, o folosesc foarte des, mi se pare perfecta chiar si cand sunt pe fuga.

Trebuie sa va mai arat doua palete de farduri ELF, comanda de la MUA, paleta NYX, produsele Gosh, un concealer Farmasi.. Ei, s-au strans, nu? :)

Ce produse v-ati cumparat voi in ultima vreme si care e preferatul vostru din toate, daca ati putea alege doar 1? Eu as alege cu siguranta paleta Undressed de la MUA, m-a cucerit! :)

Va pup, sa aveti o zi cat mai calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...