joi, 27 decembrie 2012

TAG: Le parfum

Buna dragelor!
Am primit acest tag de mult timp, de la scumpa mea Maia. Nu sunt o impatimita a parfumurilor scumpe, mereu am fost de parere ca mai bine dau 200lei pe 4 parfumuri care imi plac, decat sa-i dau pe unul singur. Nu ca n-as crede ca cele scumpe sunt bune, dar sunt si parfumuri accesibile incredibil de bune. Si apoi, inca nu m-au dat banii afara din casa [vorba bunicii mele]. :))

1. Ce parfum ai cumpara la nesfarsit?
Din toate cele avute, cred ca cel mai mult mi-a placut Amber Elixir de la Oriflame. Am primit o groaza de complimente si, desi mi s-a spus ca las "dulce" in urma mea, eu nu l-am simtit dulce. Culmea e ca nu-mi plac parfumurile dulci. :))

2. Cate parfumuri ai? 
Momentan 6, dar mai am cateva sticlute goale pe care le pastrez ca sa-mi amintesc de parfumuri.

3. Parfumul din colectia ta pe care-l folosesti cel mai des..
Il ultimul timp am folosit cel mai adesea Chalon varianta maro/aurie. E elegant si imi place mult mirosul, care la mine persista o zi intreaga.

4. Primele 3 parfumuri preferate:
Amber Elixir - Oriflame
Tendre Jasmin - Yves Rocher
Chalon - varianta albastra a fost preferata mea ani de zile, in ultimul timp insa am preferat-o pe cea maro/aurie
Si trebuie sa amintesc neaparat Today de la Avon - incredibil de persistent si foarte elegant. 

5. Un parfum care nu ti-a placut:
212 Sexy Carolina Herrera - nu stiu de ce, dar nu mi-a placut deloc mirosul, desi ambalajul ma atrage. Mi-ar placea tare mult sa miros VIP, m-a atras de cand i-am auzit numele. :))

6. Un parfum dulce:
 Dupa cum am spus mai sus, Amber Elixir pare sa fie dulce pentru restul lumii, pentru mine e .. perfect! Iar daca va intereseaza unul dulce care nu imi place si de la care ma sufoc, atunci clar vorbim despre Far Away de la Avon.

7. Brandul preferat de parfumuri - nu am un brand preferat. :)

8. Magazinul din care iti cumperi parfumuri cel mai des - nu imi cumpar din magazine decat Chalon, in rest iau de la Oriflame si Avon.

9. Parfumurile dominante in fiecare anotimp:
Nu folosesc parfumurile in functie de anotimp, ci in functie de ce am chef sa port pe moment.. Insa primavara imi place sa port Pur Blanca Blush de la Avon, deoarece are un miros floral tare frumos.

10. Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Ei, aici nu stiu ce sa raspund.. As vrea sa zic Amber Elixir si sa fiu ca parfumul - sa nu ma simt "dulce", dar sa stie cei din jur ca sunt. In plus e un parfum puternic care se face remarcat..chestie care mie nu-mi iese de multe ori.

Dupa cum vedeti, am doar parfumuri accesibile, iar Craciun am primit Tendre Jasmin de la logodnicul meu, care e cel mai scump parfum din colectia mea. Miroase atat de bine, ca nu-mi vine sa-l folosesc de teama ca se va termina. :))

La final, va spun si ce parfumuri nu tocmai accesibile imi doresc:
* Lulu Guinness - am o mostra pe care mi-e mila sa o folosesc. E divin parfumul acesta!

* 212 VIP Carolina Herrera

* Armani Code






Cam atat, doar pe Lulu l-am mirosit si stiu sigur ca n-as plange daca as da banii pe el, celelalte doua nu stiu cum miros, dar ma atrag designul si numele.

Care este parfumul vostru preferat si care este parfumul pe care nu l-ati avut, dar vi-l doriti?

Va pup, iar daca n-ati facut tagul, m-as bucura sa-l vad si la voi!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...