sâmbătă, 8 decembrie 2012

Review & Swatch: Gosh Velvet Touch Lipstick ♥

Buna, dragele mele!
Ieri v-am aratat fardurile Gosh pe care le detin, astazi vreau sa va vorbesc despre rujul Velvet Touch pe care l-am primit spre testare, din partea celor de la Gosh.

Ambalajul imi place foarte mult - este negru mat, arata elegant si profi.

Nuanta este 150 Kitten Pink si dupa cum observati, este roz tare frumos, pare delicat si purtabil in ambalaj, insa pe buze mi se pare ca e mai...hmm, roz :)) Adica un roz care iese in eveidenta si care se potriveste de minune cand purtam un machiaj soft, in nuante naturale.
                                    
Rujul este tare cremos, ceea ce ma incanta. Mereu am fost adepta glossurilor, deoarece acestea nu usuca buzele, in timp ce unele rujuri tind sa faca asta. Plus ca sunt unele rujurile pe care le simt ciudat pe buze, de zici ca ar avea mici granule - probabil de sidef/sclipici.. Aici nu este cazul, rujul este cremos, nuanta este mata si se intinde frumos. Nu il simt deloc deranjant.
Rezista pe buze cateva ore bune. Mie mi-a mai ramas chiar si dupa ce am mancat, si-a pierdut doar din intensitate.
Am facut mai multe poze, deoarece mi-a fost tare greu sa surprind culoarea in ele, ba iesea prea stearsa, ba prea intensa. Pana la urma am reusit.

Daca vi se pare culoarea prea intensa, sa va spun ce fac eu: il aplic pe buze, dupa care pup un servetel ca sa iau surplusul. Fac si servetelul fericit si am si buze frumos colorate. :))
Daca vreau totusi sa para mai intens, il reaplic dupa operatiunea cu servetelul, dar daca il vreau mai soft il las asa.

Sa-mi scuzati fata, va rog, nu eram data cu fond de ten, doar cu pudra High Definition de la Elf, de aceea am si editat usor poza [doar efectul acela de soft], lasand-o needitata in zona buzelor. Cand am vazut poza mi-am dat seama cat de tare mi se vad pistruii, parca aparatul ii scoate in evidenta! :))

Ce ziceti, va place rujul meu? Desi n-as fi crezut, il port tare des si-mi place mult! 

Va pup si va astept comentariile cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...