vineri, 7 decembrie 2012

Review & Swatch: Gosh Smokey Eye Palette ♥

Buna fetelor! 
A trecut destul de mult de cand n-am mai scris un review, dar stiti si voi cum e cu timpul..
Acum vreo 3 saptamani am primit cateva produse Gosh pentru a le testa si pentru a va scrie despre ele.

Cred ca ati vazut mai multe reviewuri in blogosfera, dar zau daca nu merita aceste produse sa fie laudate, pe mine m-au cucerit si au intrat in rutina mea zilnica. Pentru inceput, va voi arata cele doua palete pe care le detin: 03 Plum si 02 Brown. 
Paleta "Brown" e cea primita spre testare, iar palete "Plum" e cumparata de mine, de la un blog sale. De cand o am, a devenit preferata mea!
Am uitat sa pozez paleta cu nuante de maro inchisa, noroc ca pe cea cu nuante de mov am pozat-o inainte.
Plum
Brown

Ambalajul imi place foarte mult, in special datorita faptului ca se inchide cu magnet si nu-mi rup unghiile chinuindu-ma sa o deschid. Desi nu am unghiute mari, ba sunt foarte mici, am truse pe care de abia reusesc sa le deschid. Acest ambalaj e foarte practic si, desi se deschide usor, n-am gasit-o niciodata deschisa prin geanta - da, am luat trusa "Plum" cu mine cateva zile, doar ca sa stiu ca o am in caz de nevoie. :))
Plum



Brown

In swatch-uri fardurile sunt aplicate fara nicio baza, pe mana fiind aplicate in maxim 2 straturi. Din pacate, lumina nu m-a ajutat deloc, dar sper totusi sa va faceti o idee despre nuante.

Trusa "Plum" contine nuante cu slipici, preferata mea fiind cea de sub nuanta cea mai deschisa - cand sunt pe fuga, aplic o culoare mai inchisa pe pleoapa, iar deasupra "blenduiesc" bine nuanta amintita si sunt gata de plecare. Bineinteles, imi conturez sprancenele, aplic rimel etc.

Trusa "Brown" nu are nuante cu sclipici, par toate mate, insa au finishul satinat si sunt perfecte pentru un machiaj de zi.

Desi ador trusele acestea mici care au toate nuantele de care am nevoie cand sunt grabita, paletei "Plum" ii gasesc totusi un minus - culoarea cea mai inchisa, movul acela superb, nu e destul de pigmentata. In rest, totul imi place, fardurile sunt usor de "blenduit" si sunt destul de pigmentate. Unele sunt putin prafoase, dar chiar mult mai putin decat fardurile din trusa Sleek pe care o detin, deci ma declar foarte multumita.

Am facut si un machiaj folosind doar cele doua palete, dar nici macar o poza nu a iesit bine din cauza luminii, asa ca il voi reface si-l voi posta alta data..

Va plac nuantele acestea? Care paleta va place mai mult din cele doua?

Va pup, sa aveti o zi calduroasa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...