sâmbătă, 1 decembrie 2012

Provocarea lunii: Povestile copilariei

Buna, dragele mele!
Astazi va prezint o noua rubrica pe blog - Provocarea lunii. Eu si doua fete dragi mie - Dee si Alexia - vom alege cate o tema, pe care o va interpreta fiecare in felul propriu.
In aceasta luna ne-am oprit asupra basmului romanesc "Fata babei si fata mosneagului", scris de Ion Creanga.
Cine nu a auzit basmul aceasta sau cui nu i-a placut in copilarie? Eu una l-am adorat, la fel ca multe alte basme sau povestiri romanesti, pe care o sa le transmit si copiilor mei, cand va fi timpul.

Desi voiam sa fiu fata cea rea, pana la urma, din lipsa de timp, am ales sa fiu fata mosneagului cea buna.
Fata aceasta muncea toata ziua, nu avea timp sa se fardeze sau sa-si faca manichiura, iar parul si-l tinea impletit, ca sa nu o incomodeze cand muncea.. Era toata murdara, deoarece fata babei o exploata si o punea sa faca munca in locul ei. Asa ca fata buna era mai mereu trista..


Pentru ca muncea atat, avea mainile murdare si unghiile tare urate..

Ei, dar avea fata un suflet cald si-o inima buna, astfel ca la sfarsitul zilei avea mereu zambetul pe fata.

Sunt sigura ca cele doua colege ale mele au facut ceva mult mai frumos, eu am fost foarte pe fuga, ba chiar le-am facut si pe ele sa intarzie cu postarea din cauza mea [Imi cer scuze fetelor!:*]. 
Va invit cu drag sa le vizitati blogurile, eu sunt tare curioasa sa vad ce au pregatit Dee si Alexia!

Va place colaboararea noastra?

La final va urez un "La multi ani" de 1 decembrie, ziua Romaniei! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...