marți, 18 decembrie 2012

Review & Swatch: Gosh Intense Eye Liner Pen

Buna, dragele mele!
Am revenit astazi cu un review din seria Gosh, as fi vrut sa-l postez mai repede, dar stiti voi ca din lipsa de timp..ne descurcam cum putem! :))
Eye linerul Gosh este de tip carioca, cu varful rigid si destul de subtire, astfel incat pot fi trasate atat dungi subtiri, cat si mai groase.

Am citit pe bloguri ca varful se usuca din cand in cand.. Eu am eye linerul Gosh de vreo luna si inca nu l-am gasit uscat, desi l-am folosit cam de doua ori pe saptamana si ar fi avut timp sa se usuce. Acum cativa ani am mai avut un eye liner de acest tip, l-am folosit peste 1 an si tot nu s-a uscat. Se pare ca am noroc. :)

Imi place culoarea - e un negru intens si foarte rezistent. Eu am pleoape uleioase, asa ca folosesc primer si fard, iar mai apoi eye linerul si n-am avut probleme.

Fiind obisnuita cu cele gel, mi-a luat ceva timp sa invat din nou sa manuiesc "carioca" aceasta, dar e usor si cred ca oricine reuseste sa traseze o linie frumoasa cu acest eye liner.

Voi ce eye liner folositi si care e preferatul vostru?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...