miercuri, 2 octombrie 2013

OOTD: A little bit of gold

Buna fetelor!

Cred ca nu am mai postat niciodata doua outfituri consecutiv, desi in saptamani diferite, insa outfitul de astazi este legat de cel de data trecuta.
Am pastrat maioul, blugii si botinele din cealalta postare, insa am renuntat la cardigan si am optat pentru un pulover lalai, cu fir auriu. Cand am postat ultimul lotd de pe blog, multe dintre voi mi-au spus ca le place puloverul purtat, asa ca l-am inclus in tinuta, fiindca imi e drag si il port tare des.


Probabil ca v-am zapacit cu blugii mei Bershka, insa imi plac tare mult, asa ca nu ma pot abtine...cred ca o sa-i mai vedeti si in alte outfituri. :))
Blugii si maioul au fost luati de pe Kurtmann, un site pe care vi-l recomand cu drag, gasiti o varietate de produse de la firme renumite. Plus ca beneficiati de reduceri si promotii, iar comanda data pana in ora 16 de luni pana joi, are toate sansele sa ajunga in ziua urmatoare prin curier. Eu asa am primit-o pe a mea. :)



Maiou  Bershka
Blugi Bershka
Pulover no name
Botine no name

Voi ati purta aceasta tinuta?
Desigur, aveam si o geaca peste, deoarece eu sunt fiica frigului, insa nu am pozat-o. Acum am pus ochii pe jacheta aceasta Tally Weijl, desi, din pacate, marimea mi-ar fi mare. Dar imi place atat de mult!

Va pup, sa aveti o zi calduroasa! 

P.S.: Romwe ne incalzeste cu reduceri. :))

Unfold your free style with Romwe items.
Best-seller Collection! Up to 60% off
Do not miss! 72h only!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...