sâmbătă, 20 iulie 2013

Birthday Wishlist

Buna fetelor!

Deoarece nu aveam nicio postare in plan, m-am gandit sa fac un mic wishlist, ca tot se apropie ziua mea. Am tras cu ochiul la wishlist-ul postat de Dee saptamana trecuta si m-am rusinat de cate vreau eu. :))

In primul rand, imi doresc lucrurile cele mai importante - fericire, sanatate si iubire.
Nici nu stiu de cand nu am mai fost pe deplin fericita. Vreau sa fiu linistita sufleteste, vreau sa-mi gasesc un job, vreau sa-mi realizez visele. Nu stiu, poate sunt nostalgica, dar uneori mi-e dor sa fiu copil. Atunci totul era simplu si aveam mereu pe cineva langa mine, cineva care sa-mi spuna ca va fi acolo indiferent de ce voi face..

Dar sa nu ne intristam cu lucruri greu de atins, haideti sa va arat cam ce imi doresc:
1. Ulei Elmiplant SPF 15 - oare este varianta cu factor de protectie 20? De fapt, cred ca este in alt ambalaj si cum eu ma uitam in magazin dupa unul cu ambalaj identic, dar SPF 20, nu am dat decat de acesta. Oricum, unul din ele trebuie sa fie al meu.


2.  Oja A-England - Sleeping Palace - incerc sa ma conving ca nu am nevoie de ea. Si poate ca nu am nevoie de ea asa cum nu am nevoie de celelalte surori ale ei de pe wishlist, intr-adevar, dar e superba. Acum este valabila oferta urmatoare - oricare 2 oje A-England la 80lei - click aici. Doamne, de ce nu am job?!

3. Benzi pentru curatarea porilor Beauty Formulas - prima data am citit despre ei la Dragonfly [ de la ea am furat si poza, sper sa nu se supere] si mi-a ramas gandul la ei. Cred ca merita testati.

4. Cizme de vara - nu stiu daca voua va plac, dar mie imi plac chiar foarte mult! Din pacate, anul trecut mi-am cumparat o pereche care numai de calitate nu erau, asa ca acum ma uit dupa unele care sa merite si sa ma tina mai mult de cateva luni. Inca nu am gasit un model care sa ma incante mult, dar cred ca mi-ar placea sa fie mai lungi, desi acestea imi cam plac.

5. Costum de baie American Flag - nu prea imi place mie sa-mi arat albiciunea, deci nu as purta costumul prea des, insa m-a atras modelul. :) Dati click pe sursa de sub poza daca doriti sa stiti de unde il puteti achizitiona.

6. O vesta de blugi - nu stiu exact ce model, dar stiu ca vreau. :)) Aceasta se apropie de ce mi-as dori. Am gasit si cateva geci interesante..


Sigur am uitat cate ceva, insa in momentul acesta nu imi vin in minte. Mi-a ramas gandul la o pereche de blugi pe care am vazut-o acum 2 zile intr-un magazin, poate reusesc sa pun ghearele pe ei. :)
As fi trecut pe lista si lotiunea autobronzanta Alverde, insa mi-am cumparat-o deja. La fel si BB Cream-ul acesta, pe care de abia astept sa-l primesc.

P.S.: Reduceri de 80% la toate produsele de aici, promotie valabila doar weekend-ul acesta.

Ce spuneti de dorintele mele? Nu am intrecut limita, nu?
Va pup, sa aveti o zi linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...