miercuri, 3 iulie 2013

The Polishes Challenge: 7. Oldest

Buna fetelor!

E miercuri, deci avem o noua colaborare din The Polishes Challenge. Trebuie sa va spun ca m-am obisnuit cu aceste postari si abia astept sa postez cate una. :))
Astazi trebuie sa va arat cea mai veche oja neprezentata pe blog. Am stat, am cugetat.. Am atatea oje neprezentate, luate de atat de mult timp! Dupa ce m-am gandit putin, mi-am amintit de oja Rapsodi, luata de mai bine de un an..




In prima poza nuantele au iesit foarte sterse, in cea de-a doua putin mai intense.
Oja are numarul 04, este o nuanta de mov-lila cu sclipiri aurii, absolut superba! Desi imi place enorm, prima data cand am aplicat-o s-a strans urat de tot, nu am putut sa o intind pe unghii..  De aceea nici nu am folosit-o. Deloc! Ciudat e ca acum n-am avut nicio problema, s-a aplicat foarte usor, absolut perfect! :))

Pozele sunt facute dupa 3 zile de la aplicare, pe varfuri am folosit o oja cu sclipici Orkide, iar la final am aplicat top coat.
Va place nuanta? 

Haideti sa vedem ce oje ne prezinta colegele mele de colaborare:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...