marți, 16 iulie 2013

Shopping ♥

Buna, dragele mele!

Ieri am lipsit, insa astazi am zis ca ar fi cazul sa ma mobilizez, chiar daca postez putin mai tarziu, macar sa va arat ce bunatati am mai primit, am mai cumparat..
Nu am mai postat de foarte mult timp lucrurile cumparate, am adunat cateva poze, insa trebuie sa-mi fac curaj sa le editez si voi reveni cu o postare care sa cuprinda ce am cumparat in ultimele luni.
Dar gata cu vorba, haideti sa vedeti bunatatile.
De la Farmasi am primit la testat urmatoarele produse:


Restul produselor mele Farmasi despre care nu am apucat sa va vorbesc: [scuzati ambalajele, sunt produse folosite intens]


Stiti cat mi-am dorit un BB cream, nu? Am tot spus ca nu am incercat niciunul, iar ingerasul meu [yup, am un ingeras!♥] m-a auzit si mi l-a daruit pe cel Farmasi. A nimerit tare bine, deoarece citisem despre el la Dee si eram tare curioasa. Iar acum doua saptamani un pitic imi tot urla in minte ca am nevoie de o oja galben neon.. Asa ca mi-am luat, doar nu era sa-i aud zilnic zbieretele jalnice, nu? :))
Dupa cum observati, fondul de ten High Performance e aproape gol, insa am unul nou nout primit acum. L-am vrut datorita faptului ca m-am inteles minunat cu el, dar mai multe va voi spune in review-ul pe care i-l voi dedica.

Astazi am primit si bunatatile de pe BornPrettyStore: [folositi codul TXL91 ca sa obtineti 10% reducere]

Si daca tot am o obsesie pasiune pentru oje si nail art, mi-am luat si un set de pensule. Evident, am cautat roz fiindca nu era pe mov. Alb era prea banal. :))

Iar pentru final am tinut bunatatile luate de aici. Mi-am luat o pereche de cercei aurii, eleganti, perfecti pentru o nunta.. In ultimul timp chiar nu mi-am cumparat multe accesorii, iar acum pur si simplu simt nevoia sa-mi iau cat mai multe, dar cat mai frumoase.

Am luat si o pereche de ochelari de soare. Imi plac, dar nu cred ca imi stau bine. E un model putin ciudat, rama aurie e detasabila.

Odata cu reducerile am prins si camasuta asta inflorata, nu-i asa ca-i frumoasa?

Daca tot vorbim de Romwe, trebuie sa va anunt ca au noutati, plus reduceri!
Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...