vineri, 19 iulie 2013

NOTD: Sandstorm with Dee

Buna fetelor!

Astazi pe unghiutele mele si pe ale lui Dee s-au asternut niste furtuni de nisip.. Niste furtuni magice si nemaintalnite. Nisipul acesta are diferite proprietati sclipiri, care mai de care mai frumoase, menite sa va capteze atentia. Daca nu ma credeti, cititi in continuare..

Furtuna de nisip s-a personificat intr-o sticluta de oja speciala - P2 Sand Style.  Privita in sticluta, as spune ca nuantele aurii se zbat sa iasa la suprafata printre nuantele de mov, albastru inchis, aramiu, verde, roz.. Ce sa va mai spun, e o minunatie, dar totul e Confidential! :)
Aplicata pe unghii, oja se aseaza frumos, are o consistenta buna, acopera aproape perfect intr-un singur strat, iar pe masura ce se usuca, "nisipul" iese la suprafata. Pentru pozele de mai jos am aplicat doua straturi, fara base coat. 
Fiindca e o oja speciala, am pozat-o in diferite lumini, iar pe final m-am jucat putin cu top coat-ul.




M-am bucurat enorm cand o prietena draga sufletului meu a vrut sa ma rasfete si mi-a daruit oja P2 Sand Style in nuanta 050 Confidential. Trebuie sa recunosc ca face parte din top 3 al celor mai frumoase oje pe care le detin, insa sunt curioasa ce parere are Dee despre oja! 

Va place minunatia aceasta? Detineti oje sand style?
Va pup, sa aveti o zi insorita! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...