luni, 8 iulie 2013

Giveaway: De ziua mea tu iti alegi cadoul!

Buna fetelor!

Ciudata denumire pentru un giveaway, nu? :)) Dupa ce m-am gandit si razgandit, am decis sa-l numesc simplu si la obiect -  De ziua mea iti alegi tu cadoul!.
Acum sa va si explic - la sfarsitul acestei luni e ziua mea, asa ca m-am gandit sa va fac si voua un cadou. Initial am vrut sa comand pentru voi o trusa de farduri, apoi m-am gandit ca poate v-ar placea mai mult un set de pensule sau poate o pereche de colanti..

Cat timp m-am tot gandit, am gasit solutia cea mai buna - va las pe voi sa va alegeti ce doriti! Da, va puteti alege ce doriti de pe site, in limita a 20$. Acesta e premiul meu pentu voi. :)
Pentru ca imi sunteti alaturi in continuare, pentru ca ma ajutati cand am nevoie sa iau decizii [nu am uitat ca am luat paltonul rosu la recomandarea voastra], pentru ca imi infrumusetati fiecare zi cu comentariile voastre frumoase. Fiindca apreciez mult aceste lucruri, vreau sa va fac si eu sa zambiti si sa va multumesc din suflet! 


Reguli:
 Sa imi urmariti blogul prin Bloglovin' si GFC
Follow on Bloglovin
 Sa dati like paginilor de facebook aici si aici
 Share public acestei poze - click -  pe profilul vostru de facebook
 Sa imi spuneti ce tip de postari va plac cel mai mult, de pe blogul meu
 Sa dati click aici si sa alegeti un produs de maxim 20$ [imi lasati linkul in comentariu].
Atentie - produsul pe care-l alegeti acum nu trebuie neaparat sa fie cel pe care-l castigati, voi da posibilitatea castigatoarei sa imi spuna premiul ales dupa ce o anunt pe blog. 

Lasati un comentariu la aceasta postare, in felul urmator:
Numele cu care ma urmariti prin Bloglovin' si cel de GFC
Numele cu care ati dat like paginilor
Link-ul catre share
Tipul de postari preferate
Link-ul produsului preferat de pe site

Durata: 08.07 - 29.07.2013

Premiul: Un produs la alegere in limita a 20$, de pe site.

Imi rezerv 10 zile de la incheierea concursului pana la afisarea castigatoarei, care va fi aleasa prin random.org. Premiul il voi comanda pe adresa mea, iar mai apoi il voi expedia castigatoarei prin posta, la orice adresa nationala. Produsul va ajunge in posesia mea in aproximativ 2-3 saptamani de la comandarea lui [deci din momentul in care castigatoarea ma va informa de alegerea ei].

Sper sa va placa cadoul meu si sa va inscrieti intr-un numar cat mai mare!
Va pup si va astept cu drag! 

Edit: Lista persoanelor inscrise este urmatoarea:

  1. Nicoleta Alexandra
  2. Ilda
  3. Miss Happy
  4. Monica Tone
  5. Alexandra-Oana Marat
  6. Dorofte Alexandra
  7. Ana
  8. Ioana Rusu
  9. Nicoleta Agache
  10. Georgyaaa
  11. Andreea bacau
  12. Hossu Claudia
  13. Irina
  14. Alina Bolos
  15. Casiutza
  16. Madalina [Dinu Florina]
  17. Madalina Cheles
  18. Nelida Amet
  19. Gavriloi Adina
  20. Denisa Iv
  21. Loredana Ecaterina Marin
  22. B-Andreia Daniela
  23. Nichita Cristina
  24. Vanya
  25. Eugenia Stefan
  26. RaduAdina
  27. Lucica Lazar
  28. Ioana Stochita
  29. Iulia03
  30. Corina Pantiru
  31. Catalina Mitu
  32. Ramona Papadopol
  33. Bianca Roxana Anitei
  34. RaLDiaconescu
  35. Tender Carmen Maril
  36. Andreea Popa
  37. Carmen Nicoleta
  38. Ancutza 1993
  39. Diana Catanoaia
  40. Andrea Chitic
Iar random a ales..
Felicitari, Andreea Popa!
Astept un mail de la tine pe adresa alexantza@yahoo .com pana maxim in 10.08 ora 12. :)

Va multumesc tuturor pentru participare si pentru urari!
Am citit in multe comentarii ca va plac review-urile, ceea ce e oarecum funny, avand in vedere ca sunt cele mai necomentate postari. :)

O seara frumoasa!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...