duminică, 14 iulie 2013

InstaLife #5

Buna fetelor!

Parca iar a trecut timpul ca vantul si nu am apucat sa ma odihnesc suficient. Ei, dar am beneficiat de cateva ore in plus de somn astazi.
Afara pare destul de rece si innorat, la voi cum e? Mie imi pare vreme buna de stat in casa, cu cafeluta in mana, rasfoind bloguri. Poate mai tarziu citesc si-o carte, daca nu ma ia somnul iar.. :))

Duminica a fost frumos afara, asa ca m-am facut frumoasa, atat cat am putut, 
si am iesit in oras cu iubitul.
Am papat un kebab delicios, dar am uitat sa il pozez, sunt obisnuita sa pozez doar dulciurile. :))



Voi ati incercat Dr Pepper? Mie nu imi place.
Parca e cola, dar simt doar gust de visine.

Manichiura pe care v-am prezentat-o aici si care a fost pe placul vostru, lucru 
care m-a bucurat enorm, fiindca am muncit ceva la ea..

Alexandra mi-a facut pofta intr-o seara, asa ca a doua zi am dat fuga in Lidl
si mi-am cumparat iaurtul grecesc. Il gasiti in mai multe variante
si este absolut delicios!

Abia am asteptat sa ajunga minunatiile astea! ♥ Setul complet de pensule pentru nail art
mi-a facut cu ochiul de multa vreme, dar mereu am gasit altceva de luat.
Cum varianta cu mov se gasea doar cu 7 pensule, l-am luat pe roz.
Acum trebuie sa ma pun pe treaba! :D

Gherutele au cam crescut..

Asa ca le-am scurtat ca sa fie mai usor de intretinut. 
Am unghiile tari, iar cand le lovesc de ceva au tendinta sa "puste", sa crape pe margini.
Din pacate, ieri mi s-a rupt unghia mare de la stanga, plus inca o unghie de la dreapta
[aveam deja una rupta] asa ca le-am scurtat mult mai tare, singurele care au ramas putin crescute
sunt cele 4 pe care le pozez mereu.. Sa vedem cat de repede vor creste celelalte. :)

Licoarea magica! :))
Eu beau de obicei Nescafe 3 in 1, dar saptamana asta s-a intamplat sa nu apuc sa beau cafeaua
acasa, asa ca mi-am cumparat una naturala de la magazin. Pacat ca nu doua,
la cat de adormita eram, aveam nevoie! :))

Imi facusem unghiutele galben neon pentru o postare, iar apoi m-am gandit sa reproduc manichiura de aici. Mie imi place cum arata, e o manichiura haioasa, nu credeti? :))

Am fost la magazin habar nu am dupa ce, dar mi s-a lipit de retina prajitura asta.
Cum sa o las acolo?! A fost delicioasa, imi place gustul usor acrisor al afinelor.
Iubitul meu a ras de mine "Tu dupa ce mananci te trezesti sa-i faci poza?". :))

Manichiura din Vinerea imbulinata, v-am aratat-o aici.
Cred ca o sa o reproduc si cu alte culori, e foarte vesela si potrivita pentru vara.

Iar la final - rasfatatul! Pisoiul asta e cel mai fitos pisoi din toti cei pe care i-am intalnit eu [si credeti-ma ca am avut 12 pisici cand stateam acasa la mama]. 
E adorabil si mi-a intrat in suflet, daca as putea, l-as lua acasa!

Spuneti-mi un lucru care v-a facut sa zambiti saptamana trecuta. :)
Si nu uitati de giveaway, va astept cu drag inscrierile!

Pe Instagram ma gasiti cautand "@alexantza".
Va pup, sa aveti o duminica insorita!

P.S.: Puteti beneficia de 50% reducere aici, in loc de 30% cum au toti clientii, daca scrieti SUPER in casuta de voucher! 
Iar aici sunt produse cu pana la 80% reducere.
Spor la shopping! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...