sâmbătă, 27 iulie 2013

Miresme, parfumuri si culori - Alta Cosmetics

Buna fetelor!

In urma cu putin timp, am dat peste site-ul acesta si m-am gandit sa vi-l arat si sa va spun cateva cuvinte despre Alta Cosmetics.
Pe site gasiti parfumuri, produse de ingrijire corporala, produse pentru manichiura/pedichiura, dar si accesorii. Toate sunt produse in Germania - calitate nemteasca - la marile fabrici de parfumuri unde produc si brandurile consacrate din domeniu.

Plimbandu-ma pe site, am zabovit asupra parfumurilor - o gama larga, frumos si atent structurata. Mi-a placut tare mult aceasta structurare, de obicei trebuie sa ma uit la notele parfumului ca sa intuiesc in ce categorie se incadreaza, pe site insa e totul usor. 
E imposibil sa nu te atraga Tania, Sierra sau poate Dalya. Toate sunt apa de parfum, un mare plus, si au 100ml. 

Nu doar noi, domnisioarele, suntem cele rasfatate, pe site gasim si o produse potrivite pentru jumatatile noastre. Imi place mult astrodiscul de aici, cu ajutorul caruia putem afla ce parfumuri ni se potrivesc noua sau jumatatilor noatre, in functie de zodie.

Un alt lucru pe care vreau sa-l mentionez este oportunitatea de a deveni consultant Alta Cosmetics. Devenind consultant, beneficiati de 30% reducere din valoarea comenzilor, iar daca aveti multi prieteni/cunostinte, sunteti sociabili si aveti abilitati in comunicare, va puteti dezvolta o retea MLM care sa va aduca venituri suplimentare, fara efort. :)

Va voi spune parerea mea despre cateva produse Alta Cosmetics in postarile urmatoare, iar pana atunci va voi arata ce glitter superb am gasit pe site:

Stiati de produsele Alta, ati incercat vreunul?
Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...