joi, 11 iulie 2013

Dorinta indeplinita 3: Top Coat Nubar ♥

Buna fetelor!

Mi-am amintit ca, desi am pus mana pe top coat-ul asta de multa vreme, am uitat sa fac postarea. In postarea aceasta va aratasem un top 10 al produselor pe care vreau sa le incerc anul acesta, iar a 4-a dorinta era reprezentata de top coat-ul Seche Vite, atat de laudat. Am stat si-am cugetat, iar dupa mai multe pareri negative, am luat in calcul sugestia Cameliei si mi-am achizitionat Nubar Diamont Seal&Shine topcoat.

Ma bucur ca am reusit sa pun ghearele pe el, abia la a doua comanda, deoarece la prima nu am primit coletul, desi era livrat din UK. Ii voi dedica un review cat de curand, puteti citi parerea Cameliei aici.

Deci dorinta mea e indeplinita, desi nu conform listei initiale. Parca tot mi-ar placea si-un Seche Vite, ca sa ma conving eu daca isi merita sau nu banii. :))
Am folosit Nubar la majoritatea manichiurilor prezentate in ultimele 2 luni pe blog, chiar si la cea de ieri. :) Am consumat deja aproape jumatate din cantitateal de 15ml.

Voi ce top coat cu uscare rapida ati incercat si care e preferatul vostru?
Va pup, sa aveti o zi plina de zambete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...