duminică, 21 iulie 2013

InstaLife #6

Buna fetelor!

Iar a trecut timpul prea repede, iar eu ma simt obosita si fara vlaga, chiar daca ieri am stat acasa sa ma odihnesc. Macar mi-am aranjat lucrurile din dulap, saracul striga dupa ajutor.. :)) 
Voi lasati mereu totul in ordine? Eu trebuie sa recunosc ca, daca sunt pe fuga [si sunt pe fuga in fiecare dimineata], las totul dupa cum apuc - cosmetice pe dulap, oje pe masa, materiale de bijuterii pe masa, prin cutii, haine pe fotoliu.. :)) Ciudat e ca atunci cand le aranjez la locurile lor, tind sa nu mai gasesc nimic.

Dar sa revenim la postarea noastra. Saptamana trecuta parca uitam sa fac poze, nu stiu ce a fost cu mine, mereu imi dadeam seama prea tarziu. Eh, o sa ma iertati de data aceasta, imi voi lua revansa data viitoare. :)
Frumusetile acestea le am de pe BornPrettyStore si o sa vi le prezint
saptamana viitoare. Sunt niste oje cu sclipici si fulgisori, tare dragute!


Saptamana trecuta am mancat foarte des afine, simteam ca nu ma mai satur.
Sincer vorbind, inca mai vreau! :))

De la afine am trecut la mure. Sunt delicioase, imi place sa le mananc cu zahar.

Si asa arata pe unghii doua din ojele prezentate mai sus.
Va rog sa-mi scuzati cuticulele, cam asa isi fac de cap cand nu le "uleiez". :))

Cand am facut manichiura aceasta nu eram sigura ca o sa imi placa,
insa a fost pe placul meu si v-am aratat-o aici.
 O sa incerc combinatia si cu alta oja ca baza.

Da, cred ca in fiecare saptamana veti vedea ceva de la Lidl.
Si cum ati putea sa ma condamnati, cand supermarketul e vis-a-vis de locul de munca?! :))
Iaurtul cremos Pilos e preferatul meu. Uneori il mananc cu chifle [le prefer
pe cele cu susan], alteori cu banane taiate felii, dar e la fel de delicios in orice combinatie.

Nu stiu cand a aparut ciocolata aceasta - Crusti Choc - in Lidl, insa e delicioasa!
Nu ma mai satur de ea! De fapt, Fin Carre are doar produse bune, ciocolata lor amaruie
e una din preferatele mele.
Si napolitanele Roger sunt tare bune, v-am mai spus. :)

Pisoiul rasfatat nu prea a avut chef sa pozeze, dar l-am prins bine. :))

Poza aceasta o tineam in telefon de ceva timp, aseara mi-am amintit de ea fiindca
mi se facuse pofta de corcoduse verzi. Stiu ca lumea le prefera coapte, galbene, insa mie imi
plac foarte, foarte mult cand sunt mai verzi si acrisoare.

Atat pentru saptamana aceasta. Sper ca v-am facut putina pofta cu ciocolata. :P
Cineva sa ma traga jos din pat, e aproape 12 si eu sunt in pijamale! :))
Va pup! Sa aveti o zi senina! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...