marți, 9 iulie 2013

Provocare: Lemonade splash!

Buna dragelor!

Pentru astazi v-am pregatit o manichiura in cadrul provocarii Lemonade splash. Pentru aceasta tema culorile de baza sunt galben si verde, asa ca eu m-am conformat si am realizat o manichiura cu doua nuante de verde, doua de galben, plus alb ca baza.
E prima mea manichiura realizata folosind tehnica sugar spun, de care am aflat odata cu postarea Josephinei. Imi place tehnica, dar chiar nu am de gand sa o folosesc prea des. E atat de obositoare! :))

Mi-a luat destul de mult timp sa trag toate liniile, mai ales ca una din ojele galbene nu a cooperat prea bine. Am crezut ca voi incarunti inainte sa termin manichiura! :))
Procesul este lung si lent, dar cu putina indemanare, rezultatul este frumos si merita efortul. Eu am facut cativa "purcei", din cauza nerabdarii, insa per total arata ok.


Asa arata cu top coat:


Fara top coat:

Bonus - o poza din timpul procesului, inainte de curatarea cuticulelor. 
Mie mi se par de parca ar fi niste unghii mumii.. :))

Ojele folosite:

Va place manichiura mea? Ati incercat tehnica?
Haideti sa vedem cu ce ne incanta colegele mele de colaborare:
P.S.: Romwe ne tenteaza din nou! :D
If you like Mint Green Riveted Vest, Stripes Shirt, and other hot Summer styles, then you will find them here, and almost 30%off!

Go: http://www.romwe.com/30-off-Tops-c-221.html?blogger8




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...