sâmbătă, 6 iulie 2013

Sambata dorintelor

Buna fetelor!

Cum nu am pregatit poze pentru review, m-am gandit ca astazi sa va arat cateva dorinte de-ale mele. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu vad si vreau multe. Imi amintesc ca am vazut un horoscop in care scria "verbul caracteristic al leului este 'a vrea' ", iar atunci am realizat ca eu chiar folosesc verbul des, foarte des. :))
Da, sunt leu, deci luna aceasta imbatranesc ma maturizez. :) Am dreptul sa am dorinte, nu? Desigur, va voi prezenta doar 5 din ele, lucruri pe care le puteti gasi online.
Ma gandesc sa fac genul acesta de postare cand nu am inspiratie pentru altele, v-ar placea?

1. Epilator Philips - nu stiu cum sunteti voi, dar eu obosesc cand ma epilez cu ceara. Serios! :)) Pune ceara, lipeste banda, fa-ti curaj sa tragi de ea.. M-am saturat, vreau epilator. Nu m-am hotarat inca ce model, trebuie sa caut mai multe informatii pe internet, dar pana acum mi-a atras atentia acesta, pare bun si are pretul redus, iar design-ul feminin m-a convins. 


2. Perie rotativa Rowenta - trecand la celalalt par, cel pe care nu vreau sa-l defrisez, mi-a ramas in minte peria aceasta, am citit atatea review-uri si pareri pozitive, incat am ajuns la concluzia ca o vreau! Simplu, nu? :))

3. Fusta scurta cu imprimeu - cui nu-i plac fustitele? Ok, nu le port eu des, dar aceasta e atat de dulce si de feminina!

4. Fusta galaxy - dupa cum am spus mai sus, nu port des fuste scurte, iar in ultimul timp ma tot uit dupa cele lungi. Aceasta cu model galaxy a fost dragoste la prima vedere, nu e superba? O gasiti pe site.

5. A-England ~ Sleeping Palace - evident ca trebuia sa fie si o oja printre dorintele mele! Si cum sa nu fie una A-England, din moment ce ma obsedeaza?! Am mai multe pe wishlist, vi le-am aratat aici, insa Sleeping Palace e cap de lista. O gasiti aici.

Cam atat pentru sambata aceasta, vedem ce-mi mai fura privirea data viitoare.
Cu ce v-am tentat si pe voi?

Va pup, sa aveti o seara linistita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...