marți, 22 octombrie 2013

Awesome blue just for you - Giveaway

Buna fetelor!

In ultimele zile am lipsit si voi mai lipsi, deoarece m-am angajat, iar noul job imi papa o parte buna din timp din timp.
Insa voi incerca sa imi gestionez mai bine timpul, astfel inca sa nu lipsesc zile intregi. Am multe de spus, dar timpul nu imi permite..

Astazi v-am pregatit o surpriza - un giveaway frumos la care puteti castiga o pereche de colanti/pantaloni albastri, tip harem. Sper sa va placa si sa va inscrieti in numar cat mai mare!

Premiu:
Blue Harem Pants - marime universala (sunt elastici)


Reguli:
* Sa imi urmariti blogul prin GFC in mod public 
* Sa dati like paginii mele A piece of Sparkling Beauty
* Sa intrati aici si sa va alegeti produsul preferat
Imi lasati un comentariu, la aceasta postare, care sa contina numele cu care ma urmariti prin GFC, numele de facebook cu care ati dat like si link-ul produsului preferat de pe site.
Pentru o inscriere in plus, puteti da share (in mod public) acestei postari pe facebook. In acest caz va rog sa lasati link-ul share-ului in comentariu, ca sa va pot acorda inscrierea.

Durata:
22.10 - 05.11.2013

Giveaway-ul se desfasoara national, premiul fiind expediat de catre mine. 
Giveaway-ul e valid daca se inscriu minimum 30 de persoane.
Castigatoarea va fi aleasa prin random.org in maxim 12 zile de la incheierea giveaway-ului si va fi afisata pe blog, cu un update la aceasta postare.

Sper sa va placa premiul, va astept cu drag inscrierile! :)
Sa aveti o zi calduroasa, va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...