miercuri, 9 octombrie 2013

Campanie - Imi voi rasfata apicosmetic parul

Buna fetelor!

Saptamana trecuta am vazut pe facebook campania de testare a celor de la Complex Apicol Veceslav Harnaj, care au marit colectia lor de produse cu 4 tipuri de balsam pentru par si 4 tipuri de masti pentru par, conform gamelor create de-a lungul timpului: Apidermin, Floramin, Floral si Apidermaliv.
In functie de ingrediente, aceste produse au diferite actiuni asupra unui anumit tip de par, dar mai multe detalii gasiti pe site.
Eu m-am inscris incantata in campanie, deoarece ador sa-mi rasfat parul si am fost atrasa de gama Apidermin, pentru regenerare.

Pe voi ce gama va atrage?
Va pup, sa aveti o zi calduroasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...