joi, 10 octombrie 2013

Woof - The cutest bag

Buna, dragele mele!

V-am aratat noua mea gentuta in una dintre postarile InstaLife si v-a placut, iar astazi este vedeta postarii.
In general imi plac gentile simple, dar nu banale, genti care sa se potriveasca atat la sneakersi, botine si baleri.. Intelegeti idea, nu? :)
Ei, dar cand am intrat pe Aupie si am zarit aceasta gentuta, am stiut ca trebuie sa o am! Zau asa, e cute de iti vine sa o flocosesti. Bine bine, nu chiar asa, dar puteti spune voi ca nu e draguta? :)
Mie imi pare din cale afara de simpatica, asa ca am asteptat cu nerabdare sa o primesc si m-am bucurat mult cand am vazut ca e intr-adevar ca pe site.

Nu ma asteptam sa fie lucrata frumos si chiar nu credeam ca va fi solida, ma gandeam la o banala replica dintr-un material moale si prost. Insa geanta mea cu mutrisoara caineasca este confectionata dintr-un material solid, care isi pastreaza forma.
Combinatia alb-negru imi e pe plac, se potriveste la orice. Credeam ca geanta va fi mica, insa este de marime medie, fapt ce ma bucura mult - imi incap toate prostioarele in ea. 
In interior este prevazuta cu un mic buzunar cu fermoar, iar in exterior, pe partea din spate, are un alt buzunar.

Cred ca ati observat din cele spuse ca sunt mai mult decat incantata de ea, de cateva zile o port intr-una si nu am de gand o sa o las deoparte prea repede.
Uitandu-ma la ea imi seamana ba a catelus, ba a ursulet, ba a pisicuta...a ceva mic, dragut si putin trist. Imi vine sa o smotocesc, nu alta! :))

Va place aceasta geanta, ati purta-o sau preferati modelele clasice?
Va pup, sa aveti o zi insorita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...