luni, 28 octombrie 2013

Review & NOTD: Dazzling Starry Magical Glitter Nail Polish

Buna frumoaselor!

Dupa cum am tot repetat in ultimele postari, nu mai dispun de prea mult timp liber, asa ca uneori nu am timp nici macar sa-mi fac o manichiura cu model.
Top coat-ul pe care vi-l prezint astazi face minuni in acest sens, transformand orice oja simpla intr-una de efect, orice manichiura banala in una care sa atraga toate privirile.
Oja cu pricina se numeste Dazzling Starry Magical Multicolored Shell Glitter Nail Art Polish Varnish, cam lunga denumirea, nu? :))

Top coat-ul adauga straluciri magice peste orice oja folosita ca baza. Se prezinta sub forma unui lac gri transparent, cu o multime de fulgisori [flakes] de sclipici aurii cu reflexii in culori diferite - verde, bronz, roz, mov.
Pensula este buna, textura de asemenea, necesita a fi aplicat intr-un singur strat. Imi place si designul sticlutei - capacul auriu texturat se potriveste de minune cu top coat-ul.
Cantitatea este generoasa - 12 ml. Eu il aplic de obicei pe 2 unghii, pe toate cred ca ar fi prea mult, insa asta tine de preferinte.
Am facut swatch-uri peste 4 oje - negru, rosu, visiniu si mov inchis, ca sa va faceti o idee de cum arata pe diferite nuante.


Va place oja mea cu reflexii uimitoare?
Peste ce baza va place mai mult?

Pe Born Pretty Store gasiti mai multe variante de top coat, cu reflexii in diferite culori.
Daca folositi codul TXL91 veti beneficia de o reducere de 10%, indiferent de valoarea comenzii.

Va pup, sa aveti o zi senina!

P.S.: Reduceri tentante, eu deja mi-am comandat un puloveras! :D
Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...